روش های تشخیص سایت وردپرسی

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

روش های تشخیص سایت وردپرسی

۳ بازديد

seo تصویر در واقع بخشی از seo محتوا میباشد؛ هنگامی که تصاویر یک محتوا را بهینه سازی می‌کنید، در واقع به نمایش آن‌ها در قسمت نتیجه ها جستجو تصویری گوگل امداد خواهید کرد. در منفعت بازدید کننده هایی نیز از این شیوه به وبسایت شما جذب می شود. پیرو پژوهش لیست کاملی از آموزش بهینه سازی تصویر در چنگ شما قرار داده ایم.
seo تصویر چیست؟ 

دوره آموزش سئو


همان طور که میدانید یکی از اقداماتی که می بایست برای بهبود درجه وب سایت اجرا دهید، seo و سئو وبسایت میباشد. اما چه‌طور تصاویر را بهینه سازی کنیم؟ seo یک تارنما فرایند مختلفی دارد و یک سایت باید از جنبه های متفاوت آیتم پژوهش قرار بگیرد. یکی مواردی که بایستی در زمان بهینه سازی وبسایت به آن دقت شود، seo تصویر هست. منظور از seo تصویر، seo تصاویر از لحاظ اندازه، حجم، ارتباط با محتوا، کیفیت، متن جایگزین و … می باشد.
فراگیری سئو تصاویر
در‌پی می خواهیم استیناف لیستی کامل از یادگرفتن سئو عکس را در چنگ شما قرار بدهیم:
1. انتخاب تصویر درست
پیش از هر اقدامی راجع به سئو تصاویر، آغاز می بایست بهترین تصویر را برای شیت یا محتوای وبسایت خود پیدا نمائید. گوگل این توان را دارد تا به راحتی تصاویر را پردازش کند. او می تواند رنگ های مستعمل در عکس، کپی رایت های تصاویر، نوشته های داخل عکس و … را به نه تشخیص بدهد.
ولی چطور تصاویر مرتبط و کیفیت عالی پیدا کنیم؟ بی آلایش ترین طریق برای جستن تصاویر، این هست که واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرتان را به صورت انگلیسی جستجو فرمایید. بعداز میان تصاویر، بهترین آن‌ها‌را گزینش نمائید.
از آنجایی که گوگل قدرت پردازش تصاویر را دارااست، عالی میباشد تصاویر دانلود شده را به یاری فتوشاپ تغییر‌و تحول بدهید تا قانون کپی رایت نیز رعایت گردد.
در مقاله  وب سایت های زیادی را به شما معرفی کرده ایم که می توانید به صورت مجانی از آنان تصاویر مناسبی را دانلود فرمایید.
2. تعیین فرمت و سایز مناسب برای عکس
در مرحله نخستین از سئو عکس، می بایست یک فرمت مناسب برای آن انتخاب کنید. بهتر است تصاویر در بعد ها والا را به فرمت JPEG و تصاویر با دورنما پر‌نور را به فرمت PNG ذخیره نمایید.
ولی سفارش میکنیم همگی تصاویری که می خواهید در تارنما خود بار گذاری نمائید را به موقعیت Webp ذخیره نمایید. برای این فعالیت کافیست تصویر را در فتوشاپ باز کرده، از بخش 
این فرمت ضمن مراقبت کیفیت تصاویر، حجم آنها‌را در توا‌ن قابل توجهی کاهش می‌دهد.
پیش از اینکه تصاویر را در سایت بارگذاری کنید، به اندازه برگه ای که می خواهید در آن عکس را قرار دهید اعتنا فرمایید. در‌حالتی که تصویر مورد نظر شما با اندازه شیت هماهنگ نباشد، خیلی تبارک یا خیلی کوچک باشد، گوگل از شما نقص‌ خواهد گرفت.
علاوه بر این حجم تصاویر را درتوان کیلوبایت ذخیره فرمایید. هر چه حجم یک عکس بیشتر باشد، سرعت بار گذاری آن برگه نیز کمتر خواهد بود. در نوشته‌ی 


3. تعیین نام تصویر
نکته دیگری که در یادگرفتن بهینه سازی تصاویر باید به آن اعتنا نمائید، تعیین نام آن است؛ شاید بپرسید اسم یک عکس چه تاثیری در سئو آن داراست؟

اسم یک عکس در واقع بیانگر محتوای آن خواهد بود. وقتی که واژه کلیدی خاصی را در اینترنت جستجو میکنید، می توانید در نصیب جستجوی تصویری نیز، نتایجی را ملاحظه کنید. البته گوگل چطور متوجه می‌شود که هر تصویر را برای چه واژه ای نشان دهد؟

الگوریتم های گوگل مبتنی بر معیارهای مختلفی یک تصویر را در نتایج خود نماد می‌دهند، اما یکی از مهمترین معیارها، نامی میباشد که برای آن عکس گذارده گردیده است.

ولی نام یک عکس می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در بهینه سازی تصویر، اسمی که گزینش میکنید می بایست دارای کلمه و واژه کلیدی مرتبط با شیت وبسایت باشد؛ ترجیحا اسم عکس را انگلیسی گزینش فرمایید.



4. متن جایگزین یا آلت تصاویر
یک کدام از‌از سایر از موردها بسیار مهمی که در اصول seo تصاویر می بایست به آن اعتنا فرمائید، انتخاب متن جایگزین یا متن ALT تصاویر می باشد. متن جایگزین در واقع یک عبارت توصیفی است که بیانگر محتوای تصویر خواهد بود. این متن در قطعه کدهای مربوط به عکس و در تارنما قرار میگیرد.

متن ALT زمانی که تصاویر در تارنما لود نمی‌شوند، به مخاطب نماد داده خواهند شد. ضمن این به کار گیری از متن جایگزین در seo تصویر، به درک عالی گوگل از تصویر و محتوای آن یاری می کند.




5. گزینش تایتل مناسب برای عکس
از دیگر مواردی که باید در اصول seo عکس به آن اعتنا نمائید، تعیین تایتل درست برای تصاویر میباشد. title تصاویر با دقت به نوع سیستم رئیس محتوای تارنما شما، ممکن می باشد در صفحه ها یا زیر عکس نشانه داده شود. در هر صورت خوب است این گزینه را نیز پر نمایید.

متن مندرج در بخش تایتل یک عکس به مخاطب نشان داده می شود؛ پس در انتخاب آن توجه نمائید.



6. فعال‌ساز‌ی قابلیت بار گذاری تنبل
بعد از آنکه تصاویر خود را در وبسایت لود کردید، خوب میباشد خاصیت بارگذاری تنبل یا lazy load را فعال فرمایید. مراد از خاصیت بارگذاری تنبل این می باشد که تصاویر وقتی برای کاربر دانلود می گردند که استفاده کننده با اسکرول به زیر کاغذ رفته و تصاویر را ببیند.

این فعالیت منجر می‌شود تا پیش از آنکه کاربر نیازی به دیدن عکس نداشته باشد، تصاویر برای او دانلود نشده و در فایده سرعت بار گذاری آن صفحه ارتقا می‌یابد. این خاصیت در وردپرس به راحتی به یاری افزونه seo عکس قابلیت پذیر است.



7. فعال کردن نقشه سایت تصاویر
بعد از آنکه آحاد روند آورده شده را برای seo عکس اجرا دادید، بایستی به سراغ فعال‌سازی نقشه وب سایت تصاویر بروید. در واقع وبسایت مپ تصاویر به گوگل امداد می کند تا تصاویر وب سایت را عالی و سریعتر ایندکس کند.

برای این عمل می‌توانید از افزونه Simple Image XML Sitemap به کارگیری فرمائید.



8. از افزونه seo عکس استفاده نمائید
موقتا اکثر اوقات وبسایت های سطح وب به امداد وردپرس طراحی شده اند؛ وردپرس این قابلیت را به راحتی مهیا کرده تا به یاری افزونه های حرفه‌ای، یک وب سایت را بهینه سازی نمایید یا هر نوع امکاناتی را به تارنما اضافه نمائید. یک کدام از راه‌های سئوی تصاویر در وردپرس، استفاده از افزونه سئو عکس است. به دنبال به معرفی یکسری افزونه سئو عکس پرداخته ایم.

افزونه lazy load تصاویر
همانطور که گفتیم یکی تکنیک های سئوی تصاویر در وردپرس، استعمال از امکان لود تنبل میباشد. برای فعال سازی این امکان در وردپرس، میتوانید افزونه bj-lazy-load را نصب کنید.



افزونه w3-total-cache


یکی‌از‌از دیگر از روش های seo عکس، این است که کش وبسایت را فعال نمایید. با فعال کردن کش وب سایت، زمانی که کاربر برای بازدید آتی به همان ورقه از وب سایت مراجعه می کند، نیازی به دانلود دوباره تصاویر ندارد. در منفعت ورقه با سرعت بالاتری به استفاده کننده علامت داده شود.



افزونه wp-smush برای سئوی تصاویر در وردپرس


همان گونه که گفتیم حجم تصاویر تاثیر زیادی در بارگذاری صفحه ها دارد؛ به کمک این افزونه میتوانید حجم تصاویر را تا حد زیادی فارغ از افت کیفیت، کاهش دهید. خلال این، این افزونه قابلیت بارگذاری تنبل و کش وب سایت نیز داراست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.