گزینه x-default چیست و چه کاربردی دارد؟

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

گزینه x-default چیست و چه کاربردی دارد؟

۳ بازديد

میزان گوگل در اثر سند باکس چیست؟
یکی‌از سوال ها لبریز تکرار این می‌باشد که چرا سایت من به هیچ عنوان در سند باکس نرفت و سریعا مرتبه گرفت؟ یا چرا اثر سندباکس برای من تا این حد زمانبر گردیده است؟ پاسخ این سوال به عامل ها مختلفی بستگی دارااست؛ اولی استدلال اثر گذار در طول گواهی باکس گوگل، عمر دامنه میباشد. مراد از عمر دامنه، هنگامی است که از اولی محتوای ایندکس شده بوسیله گوگل میگذرد نه فرصت خرید دامنه. 

دوره آموزش سئو



هر چه فرصت زودتری گوگل محتواهای شما‌را ایندکس کند، مجال ماندگاری در سندباکس نیز کاهش خواهد یافت. دلیل بعدی میزان رقابت حوزه کاری سایت میباشد؛ برخی از سایت ها به منجر رقابت بسیار مقداری که دارا هستند، تخت گاز از سندباکس خارج شده و گاها ابدا به سندباکس نمی مراحل.

بهینه سازی یک سایت کم رقابت بسیار راحتتر از وبسایت های دیگر بوده و احتمال رفتن به سندباکس نیز بسیار کمتر خواهد بود.



سوالهای متداول درباره ی الگوریتم گواهی باکس گوگل


آیا هر کاهش ترافیکی به علت اثر گواهی باکس میباشد؟
با دقت به آنچه گفتیم، کاهش ترافیک وب سایت و اثر سندباکس گوگل دو مقوله به طور کامل مستقل میباشند. گاهی کاهش ترافیک یک وبسایت به سبب ایندکس نشدن آن است. این نقص‌ در وبسایت های وردپرسی بیشتر به چشم می‌خورد. برای غربت از این حادثه، در طی نصب وردپرس، از نصیب تنظیمات، بخش قرائت، آیتم ایندکس نشدن تارنما را غیر فعال فرمائید.

علاوه بر این دلایل دیگری نیز می تواند مانع از رشد وب سایت شود:

محتوای نسخه برداری و بی ارزش
ایجاد کرد بک لینک و پیوند های نامعتبر
معرفی نکردن وبسایت به سرچ کنسول


چطور مطمئن شویم که گوگل سایتمان را مطالعه می کند؟
برای اعتقاد و باور از این گزینه، به نحوه ذیل در گوگل سرچ فرمایید:

Site:yourdomain.com

آن گاه می توانید مجموع صفحاتی که ایندکس شده اند را مشاهده کنید.



Reverse sandbox effect چیست؟
گاهی بازدید سایت شما به یکباره ارتقاء پیدا می کند، در این مجال است که وب سایت شما در ماه عسل گوگل یا Reverse sandbox effect قرار گرفته میباشد. این واقعه هنگامی صورت میدهد که شما به منجر نشر یک محتوای جذاب، در حاصل اول گوگل قرار بگیرید. در واقع قرار خریداری نمودن در ماه عسل گوگل این قابلیت را به شما می‌دهد تا خود را به گوگل ثابت نمایید. اینک هرچه برخورد بهتری را از کاربران دریافت کنید، احتمال تصویب شدن جایگاه شما نیز بیشتر خواهد شد.



تفاوت ماه عسل و گواهی باکس چیست؟
ماه عسل گوگل در هر وقتی و با انتشار یک محتوا برای وب سایت شما فیس خواهد بخشید؛ شما باید در‌این مجال برای خوب شدن محتوا و رفع ایرادات احتمالی آن اقدام نمایید. اما سندباکس گوگل تنها در طول تاسیس سایت صورت خواهد بخشید.



از کجا بفهمیم که در سندباکس گوگل هستیم؟
برای اینکه بدانید آیا در مدرک باکس گوگل قرار دارید یا خیر، استارت بایستی لغت ها کلیدی سایتتان را استیناف نمایید. پیش از آن استارت از طریق روشی که پاره ای پیشین تر به شما یادگرفتن دادیم، رسیدگی فرمائید که آیا آحاد صفحه ها سایتتان ایندکس شده اند یا خیر. در صورتی‌که بیشتر صفحات ایندکس شده اند البته در کلمات کلیدی مورد نظرتان با وجود اقداماتی که انجام داده اید، مرتبه ندارید، به احتمال زیاد در سندباکس گوگل قرار گرفته اید.



در نقطه پایان

در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما گفتیم که sandbox چیست؟ همانطور که گفتیم وقتی که یک تارنما در مدرک باکس گوگل قرار می گیرد، شما نمی توانید آن را در حاصل گوگل ملاحظه کنید. در بهره بازدید و ترافیک طبیعی را تجارب نکرده و سکو سئو آن قاعدتا کاهش پیدا می کند. اما این قابلیت و امکان برای شما آماده میباشد تا با پیاده سازی تنی چند از راهکارها، از گواهی باکس گوگل خارج شوید؛ در ادامه این نکات را در چنگ شما قرار دادیم. اما به‌این نکته توجه نمایید که همواره جلب اعتماد استفاده کننده و گوگل بایستی جزو اهداف اصلی شما باشد؛ فقط در این‌حالت‌ می‌باشد که می‌توانید از این حالت خارج شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.