معرفی بهترین ابزارها برای بررسی سئو سایت

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

معرفی بهترین ابزارها برای بررسی سئو سایت

۳ بازديد
یکی از راه‌های ارتقاء مرتبه تارنما در گوگل، رسیدگی و پژوهش seo سایت میباشد. چنانچه علم و مهارت مایحتاج در این مورد را دارید، می‌توانید با مطالعه جنبه های متفاوت وبسایت، سئو آن را رسیدگی فرمایید. البته ما به شما استفاده از سایت های تحقیق وب سایت را توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید به امداد شایسته ترین ابزار مجانی برای رسیدگی seo تارنما، نقاط ضعف و قوت سایتتان را پیدا کرده و برای بهبود آن ها مبادرت نمائید. درپی به معرفی شایسته ترین وب سایت تحقیق بهینه سازی و طریق چک کردن بهینه سازی دوره آموزش سئو سایت پرداخته ایم.

شایسته ترین ابزار مجانی برای استیناف seo سایت
شما می توانید با ابزارهای بررسی سئو تارنما رایگان، آشنا گردیده و بوسیله آن‌ها سایت خویش را از کلیه حیث بهینه سازی استیناف فرمائید. به دنبال به معرفی وبسایت های تفحص seo اهل ایران و فرنگی می پردازیم.



شایسته ترین تارنما تحقیق بهینه سازی اهل ایران


1.وبسایت احتساب سئو maxeo
یکی شایسته ترین وب سایت های پژوهش تارنما، maxeo میباشد. یکی‌از اصول نخستین seo و seo وب سایت، seo داخلی میباشد. این وبسایت به یاری ابزارهای مختلفی که در مشت شما قرار میدهد، به شما یاری می نماید تا یک وب سایت را از جنبه های متفاوت بسنجید. مثلا مواقعی که به امداد وبسایت maxeo.io می‌توانید ارزیابی کنید، عبارت میباشد از:

گزارش کلی از جایگاه لغات کلیدی
پژوهش حالت کلی یک واژه و کلمه کلیدی در گوگل
مطالعه خوانایی یک محتوا
تحقیق نسخه برداری بودن یا این که نبودن محتوا
پژوهش کلیه URL های سایت
رسیدگی سرعت بارگذاری صفحه ها گوناگون تارنما
با دقت به آنچه گفته شد، به راحتی و فقط در پهنا چندین دقیقه، انالیز بدون پول تارنما ایفا میشود. بنابراین ایرادات یک وب سایت معین می‌گردد و می اقتدار برای حل آنها مبادرت کرد.

نشانی: https://maxeo.io/



2. تارنما جت seo jetseo
جت seo یکی‌از ابزار های بدون‌پول اهل ایران برای محاسبه تارنما است که گزارش های دقیقی از وضعیت بهینه سازی تارنما تان ارائه می نماید. این ابزار در مورد پژوهش لغات کلیدی، تجزیه و آنالیز رقبا، ساختار محتوای تارنما ، اشتباهات و اشتباهات احتمالی سایت به شما یاری می نماید.

در داشبورد جت بهینه سازی ۵ نصیب اساسی وجود دارااست که عبارتند از: مطالعه عبارات کلیدی، جایگاه کلمه ها کلیدی، اشکالات محتوایی، پیوند ها و مشکلات فنی.

نشانی: https://www.jetseo.ir/



3.سایت مطالعه سئو checkup.tool


وبسایت checkup.tools هشتاد ابزار بدون‌پول را تفحص بهینه سازی وبسایت در مشت یوزرها قرار میدهد. مهم‌ترین مزیت این وبسایت قراردادن مجموعه کامل از ابزارهای تحقیق seo سایت است.

ابزارهایی که چکاپ تولز در اختیار یوزرها قرار می دهد عبارتند از:

مطالعه کلی سئو سایت

بازرسی بک پیوند ها

ساخت فولدر robots.txt

به حساب آوردن متا تگ ها

استیناف اعتبار SSL

استیناف تراکم واژه کلیدی

و….

نشانی: https://checkup.tools/



شایسته ترین سایت چک offpage
خلال وبسایت های اهل ایران، ابزارهای تشخیص seo سایت فرنگی متعددی نیز وجود دارند. می قدرت بیان کرد توجه این ابزارهای فرنگی نسبت به وبسایت های اهل ایران بیشتر است. چرا‌که اکثری از آن‌ها تحت نظر خویش گوگل و طبق واپسین الگوریتم های آن ایجاد شده است.

1. تارنما آزمایش سئو Ahref


یک کدام از شایسته ترین وب سایت های استیناف تارنما، Ahref میباشد. اما این سایت ورژن بدون پول نداشته و برای استفاده از تجهیزات آن بایستی یک حساب ساخت و ساز نمایید. شاید بتوان مطرح ترین کاری که‌این وب سایت آزمایش seo جاری ساختن می دهد را بازرسی بک پیوند های یک وب سایت دانست.

مثلا فرض فرمایید یک سایت مرتبه خیر در گوگل دارااست؛ شما می‌خواهید از این تارنما الگو گرفته و برای سئو خارجی سایت خویش مبادرت فرمائید. به کمک این وبسایت میتواند بک لینک های وبسایت مورد نظرتان را کسب کرده و در شکل با ارزش بودن، از آن ها لینک و پیوند بگیرید.

وبسایت اچرفز ضمن اینکه لیست جامعی از بک پیوند ها را به شما ارائه می نماید، تعداد کاربرانی که از روش کاوش بدون واسطه به وبسایت شما وارداتی اند را نیز اکران میدهد. علاوه بر این در بخش لغت ها کلیدی وبسایت اچرفز نیز میتوانید میزان نرخ کلیک واژه و کلمه کلیدی مورد نظرتان را ملاحظه کنید.

نشانی: https://ahrefs.com

در نوشته‌ی‌علمی \\\" مطالعه بک لینک و پیوند های وبسایت \\\" لیست جامعی از ابزارهایی که فقط در همین حوزه کار می نمایند را معرفی کرده ایم.



2. تارنما آزمایش بهینه سازی MOZ


یکی از دیگر از شایسته ترین سایت های آزمایش سئو بهینه سازی، وب سایت MOZ است که متاسفانه برای به کار گیری از آن بایستی هزینه ای را به طور ماهانه پرداخت فرمائید. ولی برخی از تجهیزات این سایت به طور بدون‌پول البته با محدودیت در اختیار شما خواهد بود. مثلا شما میتوانید از قسمت های open site explorer و keyword explorer به طور بدون پول البته با محدودیت به کارگیری نمایید. برای مثال شما می‌توانید ماهانه فقط 20 واژه کلیدی را درین ابزار به طور مجانی تفحص فرمایید.

چنانچه که بخواهید از تجهیزات بیشتر این وب سایت استعمال فرمائید، می بایست برای خرید حساب مبادرت فرمایید. ضمن این، MOZ پلاگین ای را برای مرورگر کروم ارائه نموده است. شما با نصب این پلاگین در مرورگر خویش می‌توانید اطلاعاتی نظیر دامین آتوریتی و پیج آتوریتی را تشخیص دهید؛ بدین پلاگین، Mozbar گفته می گردد. قابل ذکر می‌باشد که برای استعمال از این سایت بایستی از غربال شکن استعمال نمایید.

نشانی: MOZ.com



3. سایت تحقیق seo بهینه سازی SiteCheckup


یکی از از دیگر از ابزارهای پژوهش seo وب سایت رایگان، بهینه سازی وب سایت چکاپ می‌باشد. وبسایت seo SiteCheckup را می اقتدار جزو شایسته ترین تارنما تحلیل بهینه سازی دانست. از خصوصیت های منحصر این ابزار، این می باشد که میتوانید به راحتی و به طور هم زمان وبسایت خویش و وبسایت حریف را با یکدیگر مقایسه فرمایید. شما می توانید به زمان 14 روز به طور بدون پول از تجهیزات این وب سایت بهره ببرید.

برای مقایسه دو وبسایت به امداد این ابزار مطالعه سئو، کافیست نشانی وبسایت خویش و تارنما حریف را وارد کرده و دکمه checkup را بزنید.

از سایر امکاناتی که سایت آزمایش بهینه سازی بدون پول seositecheckup به شما ارائه می نماید، می شود به موارد تحت اشاره نمود:

مطالعه رابط کاربری و ریسپانسیو بودن صفحه های وب سایت در گوشی
بازرسی هدینگ های وبسایت، توضیحات متا، عناوین، آلت تصاویر و …
پژوهش فاکتورهای مفید در سرعت وبسایت، لینک و پیوند های شکسته، ریدایرکت ها، کش وب سایت و …
مطالعه واحد سنجش امنیت سایت، نصب سند SSL و …
موقعیت ایندکس صفحات، اسکیما ها و صفحاتی که به واسطه ربات ها مسدود گردیده اند
نشانی: https://seositecheckup.com



4. شایسته ترین ابزار احتساب seo وب سایت smallseotools


از سایر ابزارهای کاربردی برای آزمایش seo سئو می شود به ابزار smallseotools اشاره نمود. همانطور که از اسم این ابزار معین می باشد، فقط برای اشخاص مبتدی در حوزه بهینه سازی کاربرد دارد. در واقع به کمک این ابزار نمی توانید ریز ایرادات سئو وب سایت را تحقیق فرمائید؛ بلکه می توانید یک رویت کرد کلی نسبت به وب سایت خویش داشته باشید. ولی سایت smallseotools، جزو شایسته ترین وب سایت ها در مورد تعداد ابزارهای آزمایش سئو هست.

نشانی:http://smallseotools.com



5. سایت آزمایش بهینه سازی Nibbler


تارنما Nibbler، شایسته ترین ابزار رسیدگی موقعیت وب سایت در گوگل میباشد. برای به کار گیری از این ابزار کافیست نشانی وبسایت گزینه نظرتان را در نصیب معین گردیده وارد کرده و تعدادی ثانیه صبر فرمائید. آن‌گاه می‌توانید داده ها جامعی از ارزیابی بهینه سازی وبسایت خویش ببینید. با کلیک روی هر بخش میتوانید جزئیات مرتبط با آن را نیز ملاحظه کنید.

شما می‌توانید به امداد این ابزار آزمایش seo وب سایت بدون پول، مفاد تحت را مشاهده کنید:

قدمت دامنه
تارنما هایی که پیوند به شما داده اند
حالت فعلی سرور و خطاهای موجود
واحد سنجش محبوبیت تارنما شما
معدل لغت ها به شغل رفته در یک شیت
تصاویر سئو گردیده
تاریخ جدیدترین بروزرسانی تارنما
ریسپانسیو بودن یا این که نبودن وبسایت
ترازو جالب بودن اسم دامنه
نشانی: https://nibbler.silktide.com



6. شایسته ترین سایت تحقیق seo The Web Checker


برای بازرسی تارنما بوسیله گوگل میتوانید از ابزار The Web Checker استفاده فرمائید. این ابزار رسیدگی seo به شما اطلاعاتی راجع‌به همت تارنما، ریسپانسیو بودن یا این که نبودن وبسایت، امنیت، فاکتورهای seo و … می‌دهد. شما می توانید به یاری آن تارنما خویش را از کلیه نظر احتساب فرمائید.

نشانی:https://gf.dev



7. وب سایت تفحص بهینه سازی Woorank


یکی‌از‌از دیگر از ابزار های آنلاین و بدون پول برای رسیدگی بهینه سازی وب سایت ابزار Woorank میباشد. این ابزار آزمایش سئو سایت، پارامترهای گوناگون سایت شما را اعم از ریسپانسیو بودن، تعداد بک لینک و پیوند ها، سرعت وب سایت، تکنولوژی های مورد به کار گیری در طراحی سایت و … را رسیدگی می نماید.

نشانی: woorank.com



8. استیناف موقعیت وب سایت در گوگل با gtmetrix

ابزار gtmetrix یک ابزار فوق العاده متمرکز بر سرعت بارگذاری وبسایت شما می باشد. این ابزار طی رسیدگی سرعت وب سایت شما، دست اندرکاران مفید بر زیر بودن سرعت وبسایت را به صحت خواهد اظهار کرد و همینطور چاره های برطرف کردن کندی سرعت را به شما ارائه میدهد. فراگیری بی نقص استفاده از وب سایت جی تی متریکس رو در مقاله \\\" فراگیری شغل با GTmetrix \\\" میتوانید تحقیق نمایید.

نشانی: gtmetrix.com



9. ابزار seo وب سایت SEMrush


یکی از خزنده های حاذق و ابزار استیناف سئو وبسایت SEMrush میباشد. این ابزار می‌تواند دامن های وبسایت شمارا تحقیق کند و گزارش جامعی از تک تک وب سایت یا این که هریک از صفحه ها سایت بدهد. از روش این ابزار می‌توانید لغت ها کلیدی و کلمات هم کانسپت را تجزیه و بررسی فرمائید و برگزیدگان واژه و کلمه های کانونی را شناسایی نمایید. بدین ترتیب می توانید بالاترین نرخ کلیک را داشته باشید. جستن شایسته ترین ابر کلمات کلیدی مهم ترین مرحله در سئو هست. این ابزار حالت سایتتان را در شبکه های اجتماعی را هم تحقیق می نماید، که از این‌راه میتوانید داده ها جامعی از تعامل سایتتان با شبکه‌های‌عمومی بدست آورید.

این ابزار غیر بدون‌پول می باشد ولی برخی از تجهیزات آن به طور مجانی نیز قابل به کارگیری هست.

نشانی: https://www.semrush.com/

در نقطه پایان

در‌این مقاله شایسته ترین ابزار تحقیق بهینه سازی بصورت بدون‌پول را به شما معرفی کردیم که به یاری آنها می‌توانید seo وبسایت خویش و حریف را تحقیق فرمایید. همینطور در پی طرز چک کردن سئو سایت را نیز به شما یادگرفتن دادیم. لازمه توفیق و ارتقاء درجه در گوگل، بررسی seo وبسایت خویش با حریف و برطرف نمودن نقاط ضعفتان میباشد. در مقاله \\\" پژوهش سایت حریف \\\" به شما خیال داده ایم که چطور وب سایت رقبا را چک فرمایید.

خلال این شما می توانید از سرویس ها محاسبه seo تارنما به طور مجانی استعمال کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.