آیا از تمام کلمات کلیدی lsi در محتوا استفاده کنیم؟

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

آیا از تمام کلمات کلیدی lsi در محتوا استفاده کنیم؟

۳ بازديد

به کارگیری از لغت ها کلیدی lsi چه تاثیری در بهینه سازی تارنما دارد؟
همانگونه که گفتیم غرض اصلی استفاده از عبارات lsi این می‌باشد که به گوگل بفهمانیم مسئله محتوای ما چیست. به عنوان مثال در لهجه فارسی \" شیر\" در معناهای مختلف به شغل می رود. اکنون فرض نمائید محتوایی نوشته اید که واژه \" شیر \" در آن مصرف شده هست. برای اینکه به گوگل بفهمانید هدفمان از این واژه چیست، می بایست لغت ها کلیدی مرتبط یا lsi را در آن بکار ببریم.
مثلا در‌حالتی که منظورمان شیر خوراکی است، باید از کلماتی مثل کلسیم، هجران از پوکی استخوان و … استعمال کنیم. همچنین در حالتی‌که منظورمان حیوان می باشد، بایستی عباراتی مثل شاه جنگل، حیوان درنده و … در طول محتوا به شغل ببریم.
بنابراین می توان اینطور اظهار کرد که با کمک لغت ها کلیدی دوره آموزش سئو lsi که تماما با قضیه محتوا مرتبط باشند، می‌توانیم جایگاه بهتری را در گوگل کسب کنیم. براین اساس ربات های گوگل نیز به راحتی تشخیص میدهند که محتوای ما را در آن مورد به عمل علامت دهند.
آیا از مجموع لغت ها کلیدی lsi در محتوا به کار گیری کنیم؟
ممکن می باشد درباره یک آیتم کلمه ها مرتبط بخش اعظمی پیدا کنید. البته به کارگیری از همه این لغات اجباری نیست و باید طبیعتا از آن‌ها استفاده فرمائید. از در بین تعداد انبوه کلمات مرتبط، فقط آنهایی که ارتباط معنایی بیشتری دارند را در محتوا بکار ببرید.
به عنوان مثال درخصوص با آیتم بهینه سازی کلمات زیر مناسب است.
استخراج رتبه در برگه اول گوگل
ساخت‌و‌ساز محتوای سئو شده
به کارگیری از کلمه ها کلیدی
و …
اما کلماتی همچون: سئو وب سایت تهران، سئو سایت مشهد و … از نظر ارتباط با زمینه سکو کمتری دارند.
ایرادات رایج در زمان به کارگیری از کلمات کلیدی lsi در محتوا
هنگام استفاده از لغات کلیدی lsi ممکن است با چالش و اشتباهاتی روبرو شوید. به همین مراد به‌دنبال یک‌سری نکات را گزینه بازرسی قرار داده ایم.

از عبارات مرتبط یا lsi در بین متن به نحوی به کار گیری نمایید که سبب خستگی مخاطبان نشود.
فقط از عبارات مرتبط و منتخب در طول محتوا استفاده کنید.
همه پیشنهادهای گوگل مرتبط با مورد شما نیستند. به این ترتیب هنگام به کار گیری از عبارات lsi در پیشنهادات گوگل، به ارتباط آن ها با قضیه خود نیز دقت داشته باشید.


به کار گیری از عبارات کلیدی LSI چه مزایایی دارد؟
همانطور که گفتیم روزانه هزاران جستجو در گوگل انجام می شود که هرگز قبل از آن ایفا نشده بودند. به این ترتیب نمی اقتدار اظهار کرد که جستجوهای کاربران به طبع به کمک عبارات کلیدی هستند. به همین برهان گوگل الگوریتم های پیشین خود را بهبود بخشید تا بتواند با توجه به منظور کاربر و مفهوم محتوا، بهترین نتیجه ها را به آنان نشان دهد. البته مزایای استعمال از کلمه ها کلیدی LSI چیست؟

ارتقا رتبه تارنما در موتورهای جست و جو.
به محتوای شما مضمون‌ داده و از تکرار بیش از اندازه لغات کلیدی جلوگیری می کند.
تعداد کسانی که محتوای شما‌را پیدا می کند، ارتقا می یابد.


آیا یوتیوب هم از کلمات کلیدی lsi به کارگیری می کند؟
یوتیوب یکی‌از پلتفرم های پیروز می باشد که به واسطه نشر ویدئو به یکی از نرم افزار های پربازدید برای سپری کردن وقت و همچنین کسب درآمد تبدیل گردیده است. صاحب مهم Youtube، گوگل می باشد اما آنان روی دو موتور جستجو با الگوریتم های مختلف عمل می کنند. فعلا این سوال مطرح هست که آیا یوتیوب هم از این کلمه ها استفاده می کند؟

در Youtube کیفیت محتوا و معیار بازدید هرکدام، معیاری برای جایگاه بندی صفحات می‌باشد؛ در واقع می توان اعلام کرد در یوتیوب عبارات کلیدی lsi کاربرد چندانی نداشته و حتی قابلیت سرچ آنان نیز فراهم نیست. هر یک‌سری استفاده از لغت ها کلیدی lsi درگوگل مداقه زیادی دارد، ولی درین موتور جستجو کاربرد چندانی ندارد.



تفاوت عبارات کلیدی lsi با لغت ها کلیدی دم دراز چیست؟
کلمات کلیدی دم دراز همانطور که از نامشان معین است، کلماتی هستند که از 3 یا 4 کلمه تشکیل شده اند. به عنوان مثال \" فروش مانتو \" یک واژه کلیدی کوتاه است؛ هم اکنون در‌حالتی که این واژه و کلمه با عبارات دیگر تبدیل گردد، به کلمه و واژه کلیدی زمانبر تبدیل شود. از جمله \" فروش مانتو در اصفهان \" یک عبارت کلیدی دم دراز شناخته می‌شود.

البته لغت ها کلیدی lsi، بیشتر بیان‌کننده مضمون‌ و مضمون‌ یک واژه خواهند بود. مثلا \" خرید شلوار \" یا \" فروش شال \" جزو این کلمات محسوب می شود که با \" فروش مانتو \" ارتباط معنایی دارا هستند.



درپایان

درین نوشته‌ی علمی مضمون‌ عبارات Lsi و تاثیر بکار بردن آن ها در محتوا را به طور کامل رسیدگی کردیم. با تمرکز به آنچه گفته شد، بجای ارتقاء چگالی عبارات کلیدی در محتوا از کلمه ها مرتبط به کار گیری نمائید. اینگونه جذابیت محتوا برای مخاطبان ارتقا یافته و حین قرائت آن دچار خستگی نخواهند شد. همچنین از طرف الگوریتم های گوگل نیز دچار پنالتی نخواهید شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.