معیار انتخاب بهترین کلمات کلیدی دم دراز چیست؟

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

معیار انتخاب بهترین کلمات کلیدی دم دراز چیست؟

۳ بازديد

ابزارهای یافتن لانگ تیل کیوردها
ولی چطور long tail keywords مربوط به قضیه تارنما خویش را پیدا کنیم؟ مسلما برای یافتن لانگ تیل کیورد نیاز به مجال زمان بر دارید. ابزارهای متنوعی در این باره وجود دارااست که به شما امداد می نماید تا واژه کلیدی زمان بر مطلوب با حوزه کاری خویش را پیدا فرمائید. درپی یک سری ابزار کاربردی دراین مورد را به شما معرفی میکنیم. 

دوره آموزش سئو



1. به کار گیری از پیشنهادات گوگل
یکی ابزارهایی که به شما در یافتن لغات کلیدی وقتگیر یاری می نماید، استعمال از پیشنهادات گوگل میباشد. شما میتوانید با سرچ کردن واژه و کلمه کلیدی موردنظرتان در گوگل به پیشنهادات آن دسترسی داشته باشید.



2. منفعت گیری از ابزارهای گوگل
گوگل ابزارهای متنوعی برای یافتن عبارات کلیدی به یوزرها ارائه نموده است. برخی از ابزارهای توسعه یافته گوگل دراین مورد می شود به گوگل ادوردز(Google Ads)، گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و سرچ کنسول (Search Console) اشاره نمود.



3. قابلیت و امکان کامل شدن اتوماتیک یا این که auto complete گوگل
از سایر کاربرد های گوگل در ارتباط با یافتن لغت ها کلیدی دم دراز، می شود به امکان کامل شدن اتومات آن اشاره نمود. شما میتوانید واژه کلیدی موردنظر را در سرچ گوگل بنویسید. بعد به صورت اتوماتیک کلمه ها کلیدی لانگ تیل مرتبط به شما نمایش داده میشود.



4. رسیدگی تالارهای گفت‌و‌گو
یک کدام از دیگر از روشهایی که به شما امداد می نماید تا لغات کلیدی وقتگیر متبوع خویش را پیدا فرمائید، پژوهش تالارهای مذاکره مربوط به حوزه کاریتان میباشد. در‌این تالارها یوزرها، خطاها، سلایق و سوالاتشان را ذکر می نمایند. با به کار گیری از این مورد ها به راحتی میتوانید، واژه کلیدی دم دراز موردنظرتان را تعیین فرمایید.

پس از این که کلمه ها کلیدی وقت گیر و مربوط به مسئله خویش را پیدا کردید، مایحتاج میباشد پرسرچ ترین آن‌ها‌را گزینش فرمائید و بعد در محتوا خویش بکار ببرید. بدین ترتیب به ساخت و ساز محتوا با long tail keywords هایی بپردازید که منجر ارتقا seo سایتتان گردد.

در مقاله " به چه شکل شایسته ترین عبارات کلیدی نوشته‌علمی را پیدا کنیم؟ " به شما حافظه داده ایم که شایسته ترین لغت ها کلیدی را با امداد ابزارهای متعدد پیدا فرمایید.


واحد سنجش تعیین شایسته ترین عبارات کلیدی دم دراز چیست؟


هنگام گزینش لغات کلیدی مالامال سرچ، برای نشانه داده شدن در نتیجه ها کاوش گوگل موردنیاز میباشد؛ تعدادی واحد سنجش و مشخصات را در حیث بگیرید. درپی به رسیدگی خصوصیت های تعیین شایسته ترین عبارات کلیدی میپردازیم.

تعداد عبارات
هرچه واژه و کلمه کلیدی موردنظرتان زمان بر باشد و از تعداد لغات بیشتری درست شده باشد، قابلیت سرچ آن بوسیله یوزرها ارتقاء می‌یابد. بدین ترتیب هنگام گزینش کلمه و واژه کلیدی دم دراز، وقتگیر ترین و مالامال سرچ ترین آن‌ها را به کار گیری نمائید.



مقدار سرچ کلمه و واژه به وسیله یوزرها
گوگل همواره در راستای رفع نیاز یوزرها می‌کوشد. هرچقدر یک واژه کلیدی در گوگل بیشتر سرچ گردیده باشد، از حیث یوزرها مداقه بیشتری داراست. بدین ترتیب از کلمه ها کلیدی وقت گیر استعمال نمایید که برای یوزرها مداقه بیشتری داراست.



پیش گویی رقبا
به طبع رقبای متعددی در حوزه کاریتان برای شما وجود داراست. بدین ترتیب هنگام گزینش لغت ها کلیدی باید، رقبای خویش را نیز در لحاظ بگیرید و کارایی خویش را نسبت به آن ها بهبود دهید.



چطور عبارات کلیدی دم دراز را در محتوا به شغل ببریم؟
به کاربردن لغت ها کلیدی دم دراز در حین محتوا، این قابلیت را مهیا می نماید تا یک محتوای دست نخستین داشته باشید. یک محتوای بهتر باید از اصول seo تاسی نماید و در راستای جواب دهی به سوال های یوزرها تنظیم گردیده باشد. با به کارگیری از لغت ها کلیدی زمانبر در محتوا به راحتی می‌توانید، سوالهای یوزرها را جواب دهید. برای بکار بردن long tail keywords در طی محتوا، اصولی وجود داراست که باید با آن‌ها آشنا گردید.

در تگ تایتل و هدینگ محتوا تنوع تولید فرمایید.
در مجموع بخش های تارنما از لغات کلیدی دم دراز به کار گیری فرمایید.
از به کاربردن لغات کلیدی بلند در alt تصویر، توضیحات متا، h1 و Url غافل نشوید.
از لغات کلیدی وقت گیر در محتوا وب سایت استعمال فرمائید.
در استعمال از کلمه ها کلیدی لانگ تیل در محتوای وبسایت زیاده روی نکنید، چون منجر کاهش خوانایی محتوا می‌گردد.


اثر لغات کلیدی لانگ تیل در درجه گوگل
با به کارگیری از long tail keywords به راحتی میتوانید، مشتریان را برای خرید مال از وب سایت خویش ترغیب نمایید. جایگاه به چنگ آوردن در لغات کلیدی کوتاه به جهت رقابت زیاد در آن ، نیاز به هزینه و مجال بیشتری داراست. در صورتیکه که در کلمه ها کلیدی دم دراز رقابت کمتری وجود داراست و همین زمینه عمل را برای شما شل میکند. استحصال شایسته ترین جایگاه در گوگل بوسیله لغات کلیدی زمان بر سرعت بیشتری دارااست.

در صورتیکه شما هم قصد دارید وبسایت و فروشگاه آنلاین خویش را در اولی نتیجه ها گوگل ببینید، یافتن لغات کلیدی دم دراز به طور اصولی در کوتاه ترین مجال این قابلیت را برایتان آماده می نماید.



در نقطه پایان

درین مقاله شما‌را با معنا long tail keywords و اثر آن بر seo تارنما آشنا کردیم. همان گونه که متوجه شدید به کار گیری از عبارات کلیدی زمانبر، یکی نحوه های ارتقا seo تارنما میباشد. مجموعه مشورت کردن ساخت و ساز محتوا در اینترنت پویا به شما در راستای یافتن عبارات کلیدی دم دراز و پرسرچ یاری می نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.