معیارهای عملکرد جستجو در Google Search Console

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

معیارهای عملکرد جستجو در Google Search Console

۲ بازديد

کنسول جستجوی Google یک ابزار کار کشته میباشد که صاحبان مشاغل، بازاریابان و متخصصان seo میتوانند از آن برای ارتقاء حضور دیجیتالی سایت خویش و ترافیک ارگانیک استفاده نمایند.
ولی علیرغم محبوبیت روزافزون آن، هنوز به کارگیری از رابط کنسول جستجوی گوگل، روشن و قابل درک وجود ندارد.
به همین برهان وسعت فزاینده ای از پرس و جوها برای “طریق استفاده از کنسول جستجوی گوگل” در طول سال ها بوجود آمده میباشد.
وسعت کاوش برای “نحوه استفاده از کنسول جستجوی گوگل” از 2017 تا 2021. 

دوره آموزش سئو


فهمیدن نحوه به کار گیری درست از کنسول جستجوی گوگل، کلید تبدیل تمامی این داده های نفیس به بینش عملی برای استراتژی seo شما میباشد.
درین پست از seo روز قصد دارم چهار طریق به کارگیری از این پلتفرم رایگان برای رتبه بندی فراتر، ارتقاء ترافیک و ساخت‌و‌ساز محتوای با باکیفیت را پوشش بدم.
شما خواهید آموخت که چگونه:
تأیید فرمایید که Google رابطه محتوای شما‌را فهم نموده است.
تحقیق نمایید که آیا Google به صحت صفحه ها اینترنت شمارا می خزد و نمایه سازی می نماید.
عیب یابی ایرادات فنی و کوشش صفحه.
آزمایش های A/B بهینه سازی را با کمک ردیابی درجه روزمره GSC انجام نمائید.
کنسول جستجوی گوگل چیست؟

آموزش سئو

دوره آموزش سئو حرفه ای

دوره آموزش سئو پیشرفته


Google Search Console یک پلتفرم بدون‌پول است که به بازاریابان و متخصصان سئو یاری می نماید عملکرد سئوی خویش را ردیابی و تجزیه و نظارت نمایند.
یوزرها همینطور میتوانند خطاها فنی و تلاش کاغذ را شناسایی کرده و عیب یابی نمایند تا تارنما خویش را برای موتورهای کاوش از صمیم قلب خیس نمایند.
معیارهای سعی کاوش در Google Search Console
این پلتفرم خیر صرفا تماماً بدون پول میباشد، بلکه جامع ترین دسته داده سئوی بلادرنگ (real-time) جان دار در هر جایی است.
نحوه به کارگیری از Google Search Console (مرور کلی)
گوگل به صورت مداوم پلتفرم کنسول جستجوی خویش را برای بهبود خصوصیت های داشبورد و ارائه داده های جامع سعی موتورهای کاوش، ارتقاء میدهد.
به این ترتیب اگرچه خصوصیت های متفاوتی در زمان سال ها اضافه گردیده و اصلاح شد‌ه‌است، البته هدف این پلتفرم تغییر تحول نکرده میباشد: تا صاحبان مشاغل، بازاریابان و متخصصان seo را در خصوص طرز پیشرفت در عملکرد سئوی خویش از لحاظ محتوا و بهینه سازی تکنیکال، مستقیما ارشاد نماید.
طرز استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای seo:
ردیابی درجه بندی عبارات کلیدی، تعداد اکران، ترافیک ارگانیک، شرایط میانگین ​​و نرخ کلیک (CTR).
ادراک صدق از پوشش و کاور ایندکس یا این که به عبارتی فهرست بندی داشته باشید و تأیید نمایید که خزنده های گوگل صفحات اینترنت را به درستی فهرست بندی می نمایند.
ارسال نقشه وبسایت و فایل های ردشده و حذف گردیده
شناسایی و عیب یابی تجارب کاربری (page experience)، هسته حیاتی گوگل، seo Core Web Vitals یا این که خطاهای mobile usability.(رسپانسیو بودن وب سایت)
تأیید فرمائید که گوگل آرم گذاری org را می بیند تا صفحه ها اینترنت با نتایج بی نیاز ظواهر شوند.
مسائل امنیتی یا این که اقدامات دستی که گوگل شناسایی نموده است را مشاهده کنید.
تجزیه و به حساب آوردن داده های ضروری بک لینک مانند تمام پیوندهای فرنگی، لینک و پیوند سازی های داخلی، صفحه های لینک داده گردیده بالا، سایت های پیوند دهنده بالا و توزیع متن پیوند گردیده (متن لنگر) یا این که به عبارتی (Anchor Text)
همگی این اقدامات خیر صرفا برای فهم عملکرد سئوی شما بلکه برای بهبود آن نیز ضروری میباشد.

و سئوی خوب برای طیف وسیعی از هدف ها بازاریابی، مانند ارتقاء ترافیک، بهبود آوازه شما، فهم و شعور مخاطبان و ارتقا حضور آنلاین شما بسیار اساسی میباشد.

بدین دلایل (و بخش اعظمی دیگر) ، استعمال منظم از این پلت هیبت می بایست بخشی مهم از هرگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع باشد.

کنسول جستجوی گوگل در مقابل بقیه پلتفرم های ردیابی کلمه ها کلیدی
بسیاری از بازاریابان دیجیتال برای توده داده ها اساسی در زمینه‌ی سکو بندی کلمات کلیدی خویش، از پلتفرم های سئو دوست داستنی مانند Ahrefs و SEMrush به کار گیری می نمایند.

این ابزارها برای فهم همت شما راجع به با رقبا مفید میباشند، البته از آنجا که برای گردآوری داده های رتبه بندی لغات کلیدی، SERP ها (صفحات حاصل موتورهای کاوش) را پاک می نمایند، داده ها می توانند ناقص و تاریخ قبل باشند.

این ابزارها صرفا حدود 30-40٪ مجموع جایگاه بندی لغت ها کلیدی وبسایت شما را میبینند چون تعداد محدودی از SERP ها را خزیده اند و به طور روزمره وجود ندارد.

مثلا، تعداد تک تک مرتبه بندی لغات کلیدی را که Ahrefs می بیند در مقایسه با GSC Insights LinkGraph (که بر پایه ی API Google ایجاد شده است) برای به عبارتی وبسایت مقایسه نمایید.



این یک مسافت شایان توجه در داده های سکو بندی عبارات کلیدی می باشد.

زمانی سخن از جستجوی واقعیت سئو می‌گردد، هیچ پلتفرم دیگری را نمی اقتدار با دسته داده گوگل مقایسه کرد.

البته چرا فهم همه کلمه ها کلیدی که صفحه ها اینترنت شما در آن سکو بندی گردیده اند بسیار اساسی میباشد؟

چون هر پرس و جوی‌بار کلمه ها کلیدی مرتبط یک فرصت جدید را برای کسب و کار شما برای خریدن مشتریان حقیقی و واقعی ساخت‌و‌ساز می نماید.

شیوه به کار گیری از کنسول جستجوی گوگل برای ارتقا ترافیک بیشتر به طرف تارنما شما
اگر فقط گاه به گاه به پیشخوان (داشبورد) کنسول جستجوی گوگل خویش وارد گردید تا ایده ها کلی و تعداد کلیک های خویش را ملاحظه کنید، بعید هست بتوانید از معیارها و ابزارهای آن به طور کامل به کارگیری نمایید.

درمورد استعمال صحیح از کنسول جستجوی گوگل، در اینجا شیوه ارتقاء بها پلتفرم و تبدیل این اطلاعات به تصمیمات سئو استراتژیک گفته شده است.

با‌گاز تأیید فرمائید که گوگل کلمه ها کلیدی متبوع شمارا فهم و شعور نموده است.
هنگامی کلام از ارتقاء تعداد آحاد کلمه ها کلیدی ایست که سایت شما براساس آنها سکو بندی میشود، شایسته ترین استراتژی این می باشد که به صورت تروتمیز محتوای با با کیفیت منتشر کنید تا علم و تخصص مارک شما‌را در زمینه ی صنعت شما برجسته نماید.

عوض این که 30 روز منتظر بمانید، میتوانید از Google Search Console برای تأیید سریع محتوای خویش برای مرتبه بندی عبارات جستجوی متبوع خویش استعمال کنید.

در اینجا شیوه به کار گیری از کنسول جستجوی گوگل به این شیوه برای هر محتوایی که منتشر میکنید آمده میباشد:

واژه و کلمه کلیدی متبوع که می‌خواهید ورقه اینترنت براساس آن سکو بندی خواهد شد را بصورت خوشه ای یا این که یک کلمه و واژه ای تعیین نمائید.
محتوای خویش را برای آن واژه کلیدی متبوع، بهینه فرمایید.
مطالبتان را در سایت خویش منتشر نمائید.
بعداز چند روز، تأیید نمائید که آیا گوگل رابطه محتوای شمارا ادراک نموده است و آن را در SERPs برای لغت ها کلیدی مرتبط آرم می‌دهد یا این که نه.
از جمله، ما اخیراً نوشته ی علمی ای در وبلاگ منتشر کردیم که توجه و خصوصیت های قابل انعطاف افزارهای متفاوت ردیابی عبارات کلیدی را مقایسه کرده بود.

وبلاگ برای عبارت کلیدی “ردیابی ظریف مرتبه بهینه سازی” بهینه گردیده‌است.

یکسری روز بعد از تکثیر، به سراغ Google Search Console رفتیم تا تأیید کنیم که گوگل رابطه محتوای ما را فهم نموده است.

ما متوجه شدیم که‌این وب لاگ برای عبارت کلیدی مقصود ما، “ردیابی ظریف رتبه بهینه سازی” و همینطور صدها اکران مازاد برای در حدود 256 عبارت کلیدی کوتاه و بلند با غرض جستجوی شبیه، بیش تر از هزار برداشت اخذ نموده است.



از‌آن‌جا‌که کنسول جستجوی گوگل درجه بندی کلمات کلیدی را به طور روزمره آپ دیت می نماید، ما اگر که‌این محتوا را به صورت مفید بهینه کنیم، پیاله چندین روز میتوانیم آن را تأیید کنیم.

زمانی فهمیدیم که محتوا در واقع برای کلمات کلیدی مطلوب مرتبه بندی شد‌ه‌است، قادر خواهیم بود روی بقیه کارداران بهینه سازی تمرکز کنیم تا حالت آن را دربین بسیاری از درخواست های گزینه کاوش ارتقاء دهیم.

در‌صورتی‌که متوجه شدید که محتوای شما از دید لغت ها کلیدی موردنظرتان، عالی درجه بندی نشده میباشد (یا این که به هیچ وجهً سکو بندی نشده میباشد)، به احتمال زیاد گوگل تشخیص داده میباشد که محتوا مربوط به واژه کلیدی آیتم نظرنیست یا این که محتوا چگونگی بالایی ندارد.

میتوانید آزمون فرمائید:

فراداده های خویش را بازرسی کنید: مطمئن گردید تیتر صفحه، توضیحات متا و بقیه متا تگ ها برای سئو مطلوب می باشند و لغات کلیدی متبوع شما‌را شامل می شوند.
تجدید حیث در محتوا : برای درج عبارات کلیدی روی عنوان ها اصلی و فرعی خویش تمرکز نمائید و عمق موضوعی محتوا را بیشتر نمائید و آن را از حیث معنایی بی نیاز کنید.
از ابزار محتوا استفاده کنید: یک ابزار محتوا می‌تواند با تایپ کردن اصطلاحات توانمند برای درج در محتوای شما، فرآیند تایپ کردن شما را هدایت نماید. در اینجا یکسری ابزار وجود دارااست که میتوانید به طور مجانی آن‌ها‌را آزمون کنید. LinkGraph ،CognitiveSEO یا این که LSIGraph
اعتبار وب سایت خویش را ارتقا دهید: ممکن میباشد وبسایت شما دارنده رتبه کافی برای مرتبه بندی در SERP ها نباشد. ممکن میباشد لازم باشد مدتی وقت بگذارید تا اقتدار و اعتبار تارنما خویش را با ساخت و ساز بک لینک و پیوند بالا ببرید.
در شرایطی‌که میخواهید مجال و تلاشی که برای ساخت یک محتوای کیفیت خوب صرف نموده اید بها آن را داشته باشد، بایستی به اندازه سایر زحمت بکشید.

این در معنای سکو بندی در درخواست های جستجوی مربوطه و بدست آوردن برداشت ها و ترافیک ارگانیک برای سایت شماست.

کنسول جستجوی گوگل سریع ترین روش برای تأیید این میباشد که صفحه های شما بدرستی وظیفه خویش را جاری ساختن میدهند.

2. استیناف فرمایید که آیا گوگل به درستی صفحه های اینترنت شمارا خزیده و ایندکس می نماید.
پیش از اینکه صفحات اینترنت شما بتوانند برای جستجوهای مربوطه جایگاه بندی شوند، بایستی بوسیله عنکبوت های موتور کاوش به صورت درست خزیده و ایندکس شوند.



Google Search Console شایسته ترین طرز میباشد برای اینکه ببنید کدام صفحه ها شما ایندکس گردیده اند، آن ها واپسین توشه چه وقتی خزیده (مرور) گردیده اند، و آیا گوگل پیشرفت هایی را تشخیص داده میباشد، مانند بردکرامب ها (Breadcrumbs) یا این که پیوندهای وبسایت که بر ظواهر سود SERP شما تأثیر میگذارد.

چرا این داده ها برای بازاریابان و کارشناسان seo که می خواهند تلاش کلی سئوی خویش را بالا ببرند بسیار با ارزش میباشد؟ یک‌سری استدلال:

هنگامی که سئو های داخل برگه ای را برای یک کاغذ اینترنت ایفا می دهید، الگوریتم گوگل تا مجال خزیدن آینده آن برگه، این توسعه ها را نمی سنجد. عملکرد نکنید تا اثرگذاری سئو های خویش را تاهنگامیکه در واقع به وسیله گوگل مشاهده نشده اند، تأیید فرمائید!
برای وبسایت هایی با صدها تا هزاران صفحه فرود (landing pages)، میزان دارایی خزیدن شما قادر است حداکثر گردد. مطمئن گردید که Google فقط با اضافه کردن برچسب های روبات ها با دستورالعمل های “noindex, nofollow” به هر کاغذ نادر ارزش، مهم‌ترین صفحه های شما‌را مرور می نماید!(می خزد)
گسترش ها به صفحات اینترنت شما یاری می نماید تا در SERP ها کلیک بیشتری داشته باشند. در شرایطی‌که برای نشان دادن نتیجه ها بی نیاز مشخص و معلوم، نشانه گذاری org را به وبسایت خویش اضافه میکنید، تأیید نمایید که کد شما صحت دارد و در بنا شده در SERP ها نمایش داده میشود!
در‌صورتی‌که می‌خواهید به گوگل بگویید که کدام یک از صفحه های شمارا برای جستجوگران تبلیغ وترویج نماید، می‌توانید از کنسول جستجوی گوگل برای ارسال نقشه تارنما استفاده نمائید.

یک نقشه وبسایت به گوگل اگاهی می‌دهد که کدام صفحه ها در وبسایت شما از عنایت بیشتری بهره مند می باشند و به این ترتیب بایستی بیشتر مرور شوند و تبلیغ شوند.



3. عیب یابی خطاها فنی و تلاش برگه
محتوای مرتبط و با باکیفیت صرفا شرط ما یحتاج برای سکو بندی در گوگل وجود ندارد. تلاش فنی سایت شما بر معیار اتکا گوگل به کمپانی شما و شعور بازدیدکنندگان از آن تأثیر میگذارد.

خزنده های گوگل می خواهند ببینند صفحه های شما پاسخگو (رسپانسیو) می‌باشند، سریع بارگیری می شوند و یک تجارب کاغذ کیفیت عالی را برای کاربرانی که از روش کاوش آن ها را کشف می نمایند، ارائه می دهند.



عیب یابی ایرادات فنی در وب سایت شما می‌تواند پاره ای ترسناک باشد، به ویژه در حالتی‌که داده ها متعددی در مورد کار بر روی backend بک اند وب سایت خویش ندارید.

البته کنسول جستجوی Google این فرایند را ساده می نماید تا صاحبان وبسایت بتوانند هرگونه مشکل فنی یا این که تلاش ورقه را که می تواند بر رتبه بندی و شرایط کلمه ها کلیدی آنها تأثیر بگذارد، شناسایی کرده و به آن ها تفحص نمایند.

الگوریتم جایگاه بندی گوگل سیگنال های زیر را برای شعور چگونگی تجارب کلی شیت اینترنت می سنجد:

هسته حیاتی گوگل (Core Web Vitals): این مشمول سرعت تارنما، فرصت بار گذاری، تعامل و ثبات بصری صفحه ها اینترنت شما می‌شود.
امکان به کارگیری برای گوشی: به جهت الگوریتم mobile-first indexing شاخص گذاری و ارجحیت دادن به تلفن همراه، گوگل صفحه های وبی را دوست داراست که در دستگاه های موبایل رسپانسیو باشند، سریع بار گذاری گردیده و کوشش بالایی داشته باشند.
امنیت: صفحات اینترنت باید مرور ایمن (safe browsing) را ارائه دهند و برای یوزرها ایمن باشند.
HTTPS: امنیت HTTPS بیشتر از HTTP است. وجود تعداد متعددی آدرس اینترنتی با پروتکل های HTTP می‌تواند بدلیل نبود کد گذاری، کوشش seo را بدتر نماید.
در صورتی صفحه های اینترنت شما در هرکدام از بخش ها بالا زخم ببینند، گوگل به شما در خصوصیت Experience اکانت جستجوی کنسول گوگل شما اگاهی می‌دهد.

آن‌ها به شما اطلاع می‌دهند که چه مشکلاتی را در کدام صفحه های اینترنت تشخیص داده اند.

مثلا، این وب سایت دارنده بیش تر از 109 شیت فرود می‌باشد که گوگل آن‌ها‌را بعنوان یک شیت کیفیت خوب زیر تشخیص میدهد.

مگر اینکه این وبسایت مشکلات فنی را برطرف نماید، درغیر اینصورت بعید میباشد که سعی کلی seo آن ها – و در فایده ترافیک ارگانیک آنان – بهبود یابد.



در صورتی در اکانت کنسول جستجوی گوگل خویش معیارهای تجارب برگه شبیه این را مشاهده می‌کنید، پروسه آتی را باید اجرا دهید:

شیت اینترنت خاصی را که درفش گذاری گردیده‌است و نوع خطای مشخص گردیده را شناسایی فرمایید.
این داده ها را برای توسعه و گسترش دهنده اینترنت خویش یا این که هر هر کس تلاش می نماید نقص‌ بک اند( backend) تارنما شما حل نماید ارسال نمائید.
بعداز برطرف شدن نقص‌، با استفاده از خصوصیت “Validate Fix” در اکانت کنسول جستجوی گوگل خویش، پذیرش فرمائید که مشکلتان حل گردیده است.

شما می بایست پذیرشِ ارسالِ اعتبارسنجی خویش را اخذ فرمایید. برای گوگل حدود 28 روز ارتفاع میکشد تا پذیرش نماید آیا ایراد برطرف شده است یا این که نه.



شناسایی و حل اشتباهات فنی و کوشش کاغذ در اسرع وقت بسیار اصلی میباشد.

اگرچه ابزارهای دیگری برای عیب یابی اشتباهات تجارب کاغذ وجود دارد، البته کنسول جستجوی Google مستقیم ترین پند را راجع‌به اینکه سعی خویش را کجا متمرکز کنید به شما ارائه می‌دهد.

مرتباً تحقیق فرمائید تا مطمئن گردید کلیه چیز در زیرساز سایت شما خوب به حیث می‌رسد.

4. آزمایش های seo A/B را با امداد ردیابی سکو روزمره در Google Search Console انجام فرمایید.
وقتی که میدانید صفحه های اینترنتِ شما برای لغات کلیدی مرتبط مرتبه بندی گردیده اند و تلاش، امنیت و قابل استفاده بودنِ کاغذ شما در گوشی، با استانداردهای Google هم خوانی دارااست، میتوانید از Google Search Console برای تست سئو های خاص A/B به کار گیری فرمائید تا معدل موقعیت خویش را درباره ی تمامی کلید کلمات بهبود داد.

با ردیابی کلمات کلیدی روزمره در Google Search Console، میتوانید به سرعت نسبت به توفیق آمیز بودن این seo ها اعتقاد نتایج فرمایید.

برای اجرای یک “امتحان تقسیم” در کنسول جستجوی Google، این فرایند را دنبال نمایید:

ورقه و قسمت(variant) خاصی که می‌خواهید تست کنید را انتخاب فرمایید. بیش تر از یک قسمت(variant) را آزمون نکنید، در غیر این شکل گزینش اینکه کدام یک منجر به بهبود جایگاه بندی، تعداد اکران (impression) یا این که ترافیک ارگانیک گردیده است، طاقت فرسا خواهد بود.
seo را برای کاغذ خویش اجرا دهید (خواه تیتر کاغذ، پیوندهای داخلی، ساخت سایت، توضیحات متا و غیره)
7 تا 10 روز حوصله نمائید.
به Google Search Console وارد گردید تا مشاهده کنید آیا ورقه از نگاه تعداد اکران، معدل موقعیت، کلیک ها یا این که نرخ کلیک بهبود یافته میباشد یا این که نه.
به عنوان مثال، مجموعه محتوای اینجانب تلاش کرد با ارتقاء تعداد لغت ها و عمق موضوعی محتوا، مرتبه کل لغت ها کلیدی را برای یک قطعه از یک محتوای وقتگیر در سایت ما بهبود بخشد.

نویسندگان ما تعداد لغت ها ورقه را از حدود 1500 به بیشتراز 4000 ارتقاء دادند.

محتوا در وب سایت در 29 دسامبر 2020 به روز شد. در اینجا معیارهای کنسول جستجوی Google برای برگه فرود از شش ماه قبل آمده است.



واضح می‌باشد که Google به تغییرات محتوای ما جواب داده میباشد.

ظرف هفت روز، برداشت های ما 420درصد بهبود یافت و معدل موقعیت ما به بیشتراز 20 وضعیت ارتقا یافت.

در فایده، ما به عبارتی نوع (ارتفاع محتوا) را در بقیه صفحه های وبسایت خویش تغییر‌و تحول دادیم و حاصل مشابهی را مشاهده کردیم.

اگرچه کنسول جستجوی Google تجزیه و به حساب آوردن سریع حاصل “امتحان تقسیم” را راحت می نماید، اما هیچ راهی برای پیگیری تغییرات ایجاد کرد گردیده در وب سایت شما در پلتفرم نیست.

برای ردیابی سئو ها و معیارهای Google در یک ابزار شبیه، ابزارهای ردیابی لغات کلیدی را آزمون فرمائید که مشتمل بر خصوصیت های آزمایش seo A/B مانند GSC Insights یا این که Rank Science میباشد.



ردیابی آزمایش seo A/B در Google Search Console Insights
کنسول جستجوی گوگل شایسته ترین روش برای محصور کردن مواقعی میباشد که سئو در تست بهینه سازی شما در واقع سبب ساز بهبود مرتبه و اکران می گردد.

بعد، میتوانید این seo ها را به صفحه ها دیگر وب سایت خویش منتقل نمایید.

روش استفاده از کنسول جستجوی Google برای سئو خوب [خلاصه]
همانطور که در ابتدا بیان شد، هر پرس و جو مرتبط با کلمه ها کلیدی یک زمان نو برای بیزنس شما برای میسر کردن مشتریان حقیقی وواقعی است.

و وقتی وهله به بازگو کردن درمورد تارنما شما می‌رسد و می‌فهمید که آیا استراتژی seo شما در مسیر درستی جای دارد یا این که نه، دقت و حجم داده های کنسول جستجوی Google با هیچ ابزار دیگری قابل مقایسه وجود ندارد.

اگرچه گوگل الگوریتم های درجه بندی خویش را نهفته نگه می دارد، ولی به وضوح از روش کنسول جستجوی گوگل رابطه برقرار می نماید که بتوانید در آن کوشش های خویش را برای بالا بردن کارایی کلی جستجوی خویش متمرکز نمایید.

تجزیه و بررسی این اطلاعات و استعمال از آن تحت عنوان نقشه خط مش یکی از شایسته ترین استراتژی هایی میباشد که می توانید برای بهبود مشاهده کرد آنلاین خویش جاری ساختن دهید.

در‌حالتی که از اکانت کنسول جستجوی Google خویش به صورت فعال به کارگیری نمیکنید، تصویر جامعی از وضعیت فعلی وب سایت خویش اخذ نمی‌کنید.

بنابراین در اینجا نحوه به کار گیری درست از کنسول جستجوی Google برای به کارگیری از مزایای آن نقل شده هست:

کاسه چندین روز تأیید فرمائید که گوگل محتوای شما‌را با واژه کلیدی متبوع شما مرتبط میداند، بنابراین می‌توانید تاکتیک هایی را برای افزایش حالت خویش در جستجوهای بیشتر طراحی فرمایید.
مهم ترین صفحاتی را که گوگل می بایست در آن ها کاوش نماید، حق اولویت بندی فرمائید تا صفحه های موردنظر شما بتوانند سریعتر درجه بندی گردیده و حاصل پرباری را اکران دهند.
با موعظه بدون واسطه کنسول جستجوی Google عیب یابی و حل اشتباهات مرتبط با شیت را برطرف کنید.
امتحان تقسیم بهینه سازی را جاری ساختن نمائید و سریع بیاموزید که کدام بهینه سازی موفق بوده میباشد، به این ترتیب میتوانید آن را در صفحه های دیگر طراحی فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.