چرا باید از افزونه های سئو سایت وردپرس استفاده کنیم؟

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

چرا باید از افزونه های سئو سایت وردپرس استفاده کنیم؟

۳ بازديد

بازرسی شایسته ترین افزونه های seo وردپرس
پلاگین‌هایی که در این نوشته‌علمی معرفی خوا هیم کرد جزو پلاگین‌های نسبتاً اولیه و ضروری در یک تارنما می‌باشند که در حالتی که از آن ها استعمال نمائید اثر فوق العاده بالایی در ارتقا رتبه شما خواهند داشت. اثر این پلاگین‌ها به طور بدون واسطه و غیرمستقیم می‌باشند. پس نباید انتظار سود خیلی سریع را داشته باشید. از اینکه با تارنما هگزلا همدم می‌باشید؛ سپاس می کنیم. دوره آموزش سئو
چرا بایستی از پلاگین های بهینه سازی تارنما وردپرس به کار گیری کنیم؟

آموزش سئو

دوره آموزش سئو حرفه ای

دوره آموزش سئو پیشرفته


قبل از هر چیزی بایستی این تصور را از خویش بدور فرمائید که پلاگین‌های سئو وردپرس اثر بدون واسطه در seo وب سایت خواهند داشت. ولی منظور این است که وقتی شما از پلاگین‌هایی نظیر یوست seo یا این که رنگ مث seo به کارگیری میکنید، سبز شدن لامپ‌ها به‌این مضمون‌ وجود ندارد که تارنما شما seo گردیده و فعالیت به اتمام رسیده میباشد.
بلکه به‌این مفهوم است که مطابق الگوریتم‌هایی که موتورهای کاوش داشته و این پلاگین‌ها نیز قابلیت و امکان تفحص محتوای شمارا بر طبق همین الگوریتم‌ها دارا هستند، صفحه ها شما از دید محتوا استاندارد به حیث می‌رسند.
این افزونه های seo seo یه عفو وبخشش که به شما نمره seo میده و لامپ سبز از پلاگین میگیرید، تحت عنوان یک راهنما هست، خیر تحت عنوان چیزی که گوگل قراره به ما امتیاز بده. و درصورتی که هم درپی داده ها بیشتر در باب seo می‌باشید، توصیه می‌کنیم نوشته‌ی‌علمی seo seo چیست را رسیدگی نمائید.
بدین ترتیب تصویر فرضی صحیح شما نسبت به استفاده از این پلاگین‌ها بایستی این باشد که به شما امداد می‌نمایند اولا محتوای خویش را محاسبه فرمائید و ثانیا داده‌هایی که می‌بایست در پوسته وب سایت شما به طور استاندارد طراحی می شد را درج نمایند.
زمینه دیگری هم که از حیث seo برای وردپرس اساسی میباشد، بالا بردن سرعت سایت است که‌این مورد را نیز از دو نصیب مورد پژوهش قرار خوا هیم داد که دربرگیرنده پلاگین‌های کش وردپرس برای ارتقا سرعت وب سایت و پلاگین‌های seo تصاویر وردپرس میباشند.
شایسته ترین پلاگین های seo وردپرس
پلاگین‌هایی که برای سئو وبسایت وردپرس به آن‌ها نیاز دارید در یک سری دسته طبقه‌بندی میشوند که هرمورد وظیفه‌ای را برای رعایت الگوریتم‌های گوگل دارا‌هستند.
به دنبال ۳ تیم از این پلاگین‌ها را با هم تحقیق کرده و برای هرمورد به معرفی یکسری پلاگین گوناگون می‌پردازیم. به طور خلاصه وار نیز بیان میکنیم که چرا به کارگیری از این پلاگین‌ها در سئو وب سایت اثرگذار خواهند بود.
پلاگین‌های محاسبه لغات کلیدی و داده‌های متا وب سایت وردپرس
خواسته از این تیم پلاگین‌ها به آنهایی اطلاق می گردد که به شما امکانی خواهند اعطا کرد تا برای نوشته‌ها و صفحه های خویش تحلیلی بر روی لغات کلیدی داشته باشید و از سویی دیگر با دقت به اینکه تمامی این پلاگین‌ها از اسکیمای اول هواخواهی می‌نمایند، اثر متعددی در بهبود seo سایت شما خواهند داشت.
پلاگین نو و بی‌نظیر رنک مث RankMath
این پلاگین نیز ساختاری شبیه با تجهیزات پلاگین یوست بهینه سازی دارد با این تفاوت که به تازگی معرفی گردیده، کدنویسی خلاصه‌خیس و تمیزتری نسبت به آن داراست و از همه اصلی‌خیس اینکه در ورژن مجانی افزونه رنک مث Rank Math بهینه سازی تجهیزات بیشتری در مشت شما قرار خواهد داد.
محور کار این پلاگین هم شبیه پلاگین یوست بهینه سازی بر طبق استیناف کلمات کلیدی، اضافه کردن داده‌های متا به صفحه های و… میباشد با این تفاوت که نسبت به یوست مزایای زیر را دارد:
دسترسی به سیستم ریدایرکت ۳۰۱ در ورژن بدون پول
امکان مانیتور کردن صفحات ۴۰۴ و مدیریت ریدایرکت آنها در ورژن مجانی
قابلیت و امکان اتصال به گوگل وبمستر تولز و گوگل آنالیتیکس برای بازرسی داده های عددی
قابلیت اکران درجه کلمه ها کلیدی و شانسی که برای جایگاه به دست آوردن در نتیجه ها دارا‌هستند که به شما یاری می‌نماید نیازی به خرید حساب ahrefs برای یافتن لغت ها کلیدی نباشید(در ورژن مبلغی).
قابلیت به کارگیری ماهر از ساختارهای متا همانند تولید ها و بیش تر از صدها اسکیما دیگر(در ورژن مبلغی)
قابلیت ارسال درخواست ایندکس به گوگل از روش API که در ایندکس سریع‌خیس مطالب نقش اساسی داراست؛ آموزش ایندکس سریع با پلاگین کمکی Google indexing API
امان از پلاگین‌های متعدد نظیر فیلدهای سفارشی توسعه یافته ACF برای استعمال از قابلیت و امکان‌های این پلاگین در پست تایپ‌های سفارشی
پلاگین دوستداشتنی و دیرین یوست بهینه سازی Yoast سئو
این پلاگین اسم آشناترین و دارای شهرت‌ترین پلاگین های بهینه سازی سایت وردپرس Yoast سئو است که بخش اعظمی از اشخاص از آن استعمال می‌نمایند. همین مسئله سبب ساز گردیده تا سبز کردن لامپ های seo وردپرس به یکی از موضوعات لبریز کاوش برای مدیران سایت‌های وردپرس تبدیل خواهد شد.
این پلاگین به شما امکان احتساب محتوای شما مبنی بر کلمه ها کلیدی را خواهد اعطا کرد که به امداد آن می توانید محتوایی با صرفه گردیده مطابق لغات کلیدی صحیح و استاندارد ایجاد فرمایید. از سایر امکان‌های این پلاگین می‌اقتدار به مفاد تحت اشاره نمود:
اضافه کردن داده‌های متا به صفحه ها تارنما بر طبق فرمت‌های دلخواه
اضافه کردن متا مرتبط با شبکه های اجتماعی در سایت
ایجاد کرد نقشه وب سایت XML ماهر در سایت
قابلیت و امکان اضافه کردن تگ canonical برای صفحات با محتوای یکسان
قابلیت مدیر غیروابسته داده‌های متا برای کانال‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر
قابلیت و امکان اتصال به حساب وبمستر گوگل، بینگ، یاندکس و پینترست
تجهیزات دیگری نیز در ورژن حرفه ای این پلاگین نظیر ریدایرکت صفحات و مدیر تعداد کلمه ها کلیدی بیشتر برای مطالعه وجود دارد. همینطور این پلاگین دارنده پلاگین‌های متعلق دیگری همانند سئو ووکامرس، seo ویدیو وردپرس و بهینه سازی محلی میباشد که با نصب آن‌ها امکان‌های دیگری نیز به این پلاگین اضافه شود.

لطفا در صورتیکه این نوشته ی علمی براتون اثرگذار بوده؛ مسلما ایده ها خودتون رو در قسمت کامنت ها برامون بنویسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.