بهترین ابزار برای بررسی بازدید از هر نوع سایت (از جمله رقبا)

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

بهترین ابزار برای بررسی بازدید از هر نوع سایت (از جمله رقبا)

۲ بازديد

آیا میخواهید بازدید وب سایت هر نوع سایتی، به عنوان مثال تارنما خویش رو تحقیق کنین؟
پژوهش ترافیک وب سایت به شما قابلیت و امکان میده تا ببینین که تارنما شما چقدر کارایی خیر داره و چه گونه با رقابت شما مقایسه میشه.
در این نوشته‌ی علمی از سئوروز به شما نشانه خواهم داد که چطوری با استفاده از ابزارهای متعدد آنلاین، بازدید از وبسایت رو برای هر سایت پژوهش کنین.
چرا می بایست بازدید وب سایت خویش رو پژوهش کنیم؟

دوره آموزش سئو

آموزش سئو

دوره آموزش سئو حرفه ای

دوره آموزش سئو پیشرفته


با استیناف داده های عددی سایت خویش، به راحتی می تونین عملکرد وبسایت خویش رو ببینین.
داده های ترافیک وب سایت به شما علامت میده که بازدید شما از کجا ناشی میشه، بازدید کنندگان چگونه با سایت شما در تعامل هستن و چه راهکارهای بازاریابی دیجیتال برای شما مناسبه.
اگه می‌خواهید مشترکان نشانی اینترنتی بیشتری اخذ کنین، فروش بیشتری برای فروشگاه اینترنتی خویش داشته باشین یا این که تنها به صورت کلی بازدید بیشتری داشته باشین، پس بایستی مرتباً سایت خویش رو پژوهش کنین.
با ردیابی معیار بازدید وب سایت خویش، میفهمین که وب سایت شما فعلا کجاست و برای بهبود آن چه کاری می تونین اعمال به این.
چرا باید بازدید وب سایت رقبا رو پژوهش کنیم؟
تجزیه و مطالعه داده های عددی ترافیک سایت حریف شما می تونه بخش اعظمی از داده ها موءثر مانند نکات زیر رو علامت بده:
– صفحه های و پست هایی که بیشترین بازدید رو برای رقبای شما ایجاد کرد می کنن
– رقبای شما برای کدام لغات کلیدی جایگاه بندی میشن
– شبکه هایی که بیشترین بازدید رو برای آن ها ایجاد کرد می کنن
از کلیه این داده ها می توان برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوا، ساخت و ساز لینک، فرایند استیناف درباره کلمات کلیدی و موارد دیگه استفاده نمود.
با درک اینکه چه چیزی بیشترین واحد سنجش بازدید را برای رقبای شما ساخت‌و‌ساز می کنه، می تونین به عبارتی کلمات کلیدی و موضوعات شبیه رو مقصود قرار به‌این تا ترافیک بیشتری برای سایت خویش ایجاد کرد کنین.
شایسته ترین ابزار برای بازرسی بازدید از هر نوع وب سایت (مثلا رقبا)
ابزارهای بدون‌پول مطالعه ترافیک وبسایت مجانی و مبلغی وجود داره که می تونین از آن ها به کارگیری کنین.
هرمورد خصوصیت های منحصربه‌فرد به شخصی دارن که آنان رو از هم متمایز می کنه.
اکثر کارشناسان از تعدادی ابزار برای رسیدگی تقریب ترازو بازدید از وب سایت برای رقبای خویش استفاده می کنن.
اینجانب مدام به خواننده گان پیشنهاد می‌کنم که دست‌کم دو ابزار متفاوت برای تجزیه و محاسبه داده های عددی ترافیک اینترنت رو آزمون کنن.
با به کار گیری از ابزارهای متفاوت، می تونین خلاءها رو لبریز کرده و داده های عددی ظریف تری برای هر وب سایت اخذ کنین.
پیش از آغاز قطعا مقاله (معرفی 12 پلاگین وردپرس برای ایجاد کرد محتوا) رو بخونید.
با پرورش تارنما وردپرس و دارایی آن، می تونین روی یک سری ابزار سپرده گذاری کنین تا نگرش بیشتری استخراج کرده و بر بازار خویش احاطه پیدا کنین.
بابیان این مورد ها، بیایید نگاهی به شایسته ترین ابزارها بندازیم تا میزان بازدید یک وب سایت رو استیناف کنیم.

SEMRush



SEMRush ابزاری برای تحقیق ترافیک و پژوهش ها رقابتی میباشد.

این شایسته ترین ابزاری میباشد که برای تجزیه و بازرسی و تحقیق بر ترافیک هر سایت به کار میره.

ما برای پژوهش راجع‌به کلمه ها کلیدی، ردیابی مرتبه بندی کلمه ها کلیدی و موردها دیگه از این ابزار در WPBeginner به کارگیری میکنیم.

بعداز وارد کردن URL حریف، به تفکیک آحاد ترافیک بازدید وبسایت حریف خویش دسترسی پیدا خواهید کرد.

می تونین معیارهای اصلی تارنما رو مانند وسعت ترافیک ماهانه در طول فرصت، توزیع ترافیک بر اساس تمام مرزو بوم، کلمه ها کلیدی که بیشترین بازدید رو برای آنان تولید می کنه و بقیه مفاد مشاهده کنین.



تب تجزیه و محاسبه ترافیک، تعداد بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد، تک تک بازدیدها، معدل برهه زمانی فرصت بازدید، تعداد بازدید از صفحه و نرخ پریدن وب سایت رو به شما ارائه میده.

این خصوصیت مانند اینه که به اکانت Google Analytics حریف خویش نگاه کنین.



یک خصوصیت بهتر دیگه به اسم تجزیه و آنالیز ترافیک انبوه، به شما قابلیت میده سطح ترافیک رو برای تعدادی رقبا در یک فرصت نظارت کنین.

بسته به نرم افزار نرخ‌گذاری خویش، می تونین 200 تارنما رو با یکدیگه مقایسه کنین.

این خصوصیت نمایی کلی از جای شما، تارنما هایی که بیشترین بازدید رو دارن و هر مجال ترافیکی که می تونین از آن استعمال کنین، به شما میده.

همینطور می تونین گزارش های احتساب ترافیکی مفصلی رو پیدا کنین که به شما داده ها مفیدی میده، از جملهً اینکه کدام وب سایت ها بیشترین مراجعه بازدیدکننده رو ارسال می کنن، کدام صفحات در وبسایت آنها نفیس ترین صفحه هستن و کدام جای ها بیشترین بازدید رو برای آنها ساخت می کنه.

می تونین از بعدازظهر آزمایشی 14 روزه یا این که اپ بدون پول محدودی که به شما قابلیت و امکان دسترسی به داده های اصلی تارنما رو میده، به کار گیری کنین.

اگه گزارش بی نقص میخواهید، بایستی حق اشتراک آن رو بخرین. دراین‌صورت قابلیت دسترسی بی نقص به منابع ترافیک رقبا، جایگاه بندی آن‌ها، شبکه های مردمی و غیره رو دارین.

SimilarWeb



SimilarWeb یک رسیدگی کننده ترافیک وبسایت آنلاین میباشد که به شما نمای کلی از ترافیک وبسایت حریف و ارزشمندترین شبکه ها رو میده.

با این ابزار جای اینکه تنها بازدید از کاوش رو تفحص کنین، می تونین گزارشات مفصلی از آحاد استراتژی ترافیک یک وبسایت اخذ کنین.

هنگامی که یک تارنما رو از روش این ابزار رسیدگی می کنین، به اطلاعاتی مثل تفکیک میزان بازدید همگانی و گزارش میهن به مرزوبوم دسترسی پیدا خواهید کرد.



شما معیارهای تعامل مانند نرخ شرکت کردن در مکالمات، تعداد صفحه ها مشاهده گردیده در هر بازدید، معدل فرصت مجال بازدید و منابع بلندتر بازدید برای آن سایت رو اخذ خواهید کرد.

بالاتر از ترافیک جستجوی طبیعی، می تونین بفهمین که چه کلمات کلیدی بازدیدکننده اکثری برای وب سایت به ارمغان میاره، کدام شبکه های مردمی گرانبها خیس هستن شبکه ها و تارنما از چه کانال های نمایشی برای درآمدزایی استعمال می کنن.



سرنوشت، شما داده ها ظریف مخاطبان وبسایت، نوع دیگه ای از تارنما های گزینه علاقه آن ها، سایت های رفیعتر ارجاع داده گردیده و لیستی از وب سایت های حریف رو برای پژوهش ها بیشتر اخذ خواهید کرد.

ورژن بدون‌پول این ابزار، داده های مفید ترافیک رو در مشت شما قرار میده.

اگه به نقل از های ظریف تری نیاز دارین، می تونین یک اکانت سازمانی با نرخ‌گذاری سفارشی ایجاد کنین.

Google Search Console


Google Search Console ابزاری بدون پول از Google میباشد که به شما قابلیت میده ترافیک موتور جستجوی خویش رو تفحص کنین.

این ابزار به شما تصویر جامعی از طریق مشاهده سایت شما بوسیله موتورهای کاوش میده.



این ابزار تعداد اکران، کلیک، ترازو کلیک (CTR) و معدل موقعیت کلمات کلیدی شما در موتورهای کاوش رو نشان میده.

این ابزار به شما کمک می کنه بفهمین برای چه کلمه ها کلیدی رتبه بندی شدین و چه ترازو کاوش برای شما تصویب گردیده.

این داده ها می تونه به شما در بهبود بازدید امداد کنه.

از جمله، اگه متوجه شدین که در رتبه 11 قرار دارین، می تونین پست وب لاگ رو باصرفه کنین تا آن رو به برگه نخستین نتیجه ها کاوش منتقل کنین.

همینطور می تونین در شکل وجود هرگونه غلط و موارد دیگه، صفحات رو فهرست بندی کنین.

زمانی که سایت خویش رو به Google Search Console اضافه کردین، می تونین آغاز به مشاهده داده های سایت خویش کنین.

ساده ترین رویه، اتصال اکانت Google Search Console به All in One seo است.

همینطور می تونین برای مشاهده درجه بندی لغات کلیدی خویش در درون قسمت مدیریت وردپرس با به کار گیری از داده های کنسول جستجوی گوگل از ابزار MonsterInsights استفاده کنین.

Ubersuggest



Ubersuggest ابزاری مجانی و برتر از Neil Patel است که تعداد متعددی از داده ها مفید ترافیک سایت رو ارائه میده.

به کارگیری از آن ساده میباشد و برای مبتدیان رابط کاربری ساخته میباشد. اگه تا قبل از اینً هیچوقت کاوش کلمه کلیدی یا این که محاسبه ترافیک ایفا ندادین، ابزار ذکر شده این فعالیت رو بسیار بی آلایش می کنه.

خصوصیت به حساب آوردن ترافیک به شما داده ها جزئی از ترافیک حریف در حین مجال، عبارات کلیدی که بیشترین بازدید رو داشتن و دوستداشتنی ترین صفحه های در تارنما رو ارائه میده. کل کاری که باید ایفا به‌این اینه که URL اینترنت سایتی رو که می‌خواهید تجزیه و محاسبه کنین، وارد کرده و روی دکمه “Search” کلیک کنین.



برگه “Traffic Overview” به شما آحاد تعداد لغت ها کلیدی طبیعی رو که سایت برای آنها درجه بندی میشه، میزان بازدید ماهانه طبیعی، اعتبار دامنه و تعداد تمام لینک ها رو به شما ارائه میده.

همینطور می تونین در هر بخش از گزارش ترافیک جزئیات بیشتری کسب کنین.

مثلا، می تونین نتیجه ها Top Pages رو توسعه به‌این تا به نظارت هر برگه منتشر گردیده در وب سایت و میزان تخمینی بازدید آن در هر ماه بپردازین.



همینطور نتایج تخمینی تعداد بک لینک و پیوند به همدم تعداد اشتراک های Facebook و Pinterest رو به شما ارائه میده.

این اطلاعات به شما یک نمای کلی میدن که بایستی برای پیشی آماده ساختن از آن کاغذ در SERP ها چه کاری ایفا به این.

ورژن بدون‌پول این ابزار به شما قابلیت دسترسی به 3 ماه قبلی داده رو میده. حق اشتراک بسیار پایین این ابزار آن رو به یکی‌از ارزان ترین ابزارهای این لیست تبدیل می کنه.

Serpstat



Serpstat طیف عظیم ای از ابزارهای متفاوت سئو رو ارائه میده.

آنچه تحت عنوان یک ابزار بی آلایش بازرسی کلمه ها کلیدی شروع به فعالیت کرد، موقتا به یک ابزار تحقیق کامل وب سایت تبدیل گردیده.

اگرچه این ابزار دارنده خصوصیت های خیر میباشد، اما به کار گیری از آن بسیار آسان می باشد.

تنها URL رو وارد کنین و ابزار به‌سرعت گزارش ترافیک رو به شما میده.

این ابزار دارنده خصوصیت های پژوهش ترافیک همدم با تجزیه و نظارت بک پیوند، ممیزی وب سایت و ابزار ردیابی درجه داره.

خصوصیت های پژوهش ترافیک به شما گونه های داده های اثر گذار تارنما رو میده، به عنوان مثال کلمه ها کلیدی طبیعی و مبلغی که باعث ایجاد کرد ترافیک میشن، میانگین بازدیدکنندگان وبسایت در هر ماه و صفحاتی که بیشترین بازدید رو دارن.



همینطور داده ها ترند رو پیدا خواهید کرد، براین اساس می تونین نحوه مرتبه بندی تارنما، بازدید و کلمات کلیدی وبسایت رو در زمان مجال مشاهده کنین.

ورژن مجانی این ابزار به شما قابلیت دسترسی به بخشی از کل داده های جان دار برای یک اسم دامنه رو میده.

مبلغ اشتراک ماهانه این ابزار نسبتاًً کمه و به شما امکان دسترسی به آحاد داده های ابزار رو میده.

Ahrefs



Ahrefs یکی محبوب ترین ابزارهای بهینه سازی در بازار است که گزینه پشت گرمی مارک هایی مانند Netflix ،Uber و Facebook قرار گرفته.

این ابزار به شما کمک می کنه ببینین رقبای شما چقدر ترافیک می گیرن و چرا سکو بندی آنان بسیار بالا میباشد.

Ahrefs بیش تر از 6 میلیارد برگه اینترنت رو هر روز تحقیق و بیشتراز 200 میلیون تارنما رو در فهرست خویش قرار میده.

این داده زیاد هستن، البته به شما ایده های عملی میده تا بتونین از رقبای خویش پیشی بگیرین و بازدید بیشتری داشته باشین.

رابط کاربری آن بسیار بی آلایش و کاربرپسند می‌باشد.

به آسانی URL سایت رو در بخش کاوش وارد کنین و این ابزار مجموع اطلاعات دردسترس در تارنما رو بدست میاره.

گزارش مرور کاوش به شما نمای کلی از ترافیک جستجوی طبیعی یک سایت، دامنه قلمرو، بزرگترین رقبا و مورد ها دیگه رو میده.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.