سرعت بارگذاری صفحات چگونه است؟

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

سرعت بارگذاری صفحات چگونه است؟

۳ بازديد

3. بهینه سازی محتوای وب سایت
دو موردی که در بالا آن‌ها‌را توضیح دادم، بدون seo محتوای تارنما، تاثیری در فرایند ارتقا وب سایتتان، نخواهند داشت. مهمترین بخش در seo متن محتوا، جایگذاری عبارت های کلیدی می‌باشد.

شما یک عبارت کلیدی مهم و چندین عبارت کلیدی فرعی خواهید داشت. همان طور که گفتیم، متن بایستی با عبارت کلیدی اساسی شروع شده و با دقت به طول متن، در هر جمله نهایتا یکبار به شغل برده گردد.

عبارت های کلیدی فرعی هم دوره آموزش سئو به طور تقریب به همین صورت اند. تنها تعداد دفعاتی که باید در متن به شغل برده شوند، کمتر می‌باشد. علت این کار چیست؟ خب طبیعتا گوگل با توجه به تعداد دفعاتی که یک عبارت تکرار می‌شود، متوجه اصلی یا فرعی بودن آن عبارت کلیدی می‌شود. به همین خیال، بعداز نوشتن نوشته ی علمی سایتتان، باید تعداد تکرارها را به خیر تفحص نمائید.

یک سری نکته محور جهت یاداوری؛

تعداد کلمات کلیدی LSI نباید زیاد از حد باشند
هر مورد از آن ها فقط یک بار باید strong شوند
طبیعتا آنها‌را به شغل ببرید
لغت ها بایستی با هم مرتبط باشند
تنها قسمت هایی که بایستی strong شوند، لغات کلیدی می باشند نه چیز دیگر
بهترین کار برای غیرطبیعی نشدن متن یک محتوای بهینه شده، این می باشد که خود را به جای مخاطبتان بگذارید. شروع متن را تشکیل داد فرمایید؛ آن را با صرفه نمائید و در نقطه پایان شروع به تلاوت متن با صدای بلند کنید. اشتباهات زیادی را با به کار گیری از این طریق، متوجه خواهید شد.

احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده که چرا در مورد تگ های heading نکته ای نگفتم. شاید باورش کمی ساخت باشد؛ اما تگ های H هیچ تاثیری در فرآیند افزایش رنک و ترافیک سایت شما ندارند!

جان مولر به تازگی اعلام کرده است که گنجاندن عبارت های کلیدی و به کار گیری عبارت های جذاب کننده در تگ های H، عملا کاری بیهوده می باشد. چراکه گوگل از این تگ ها برای درک جمله های مو جود استفاده می کند و اهمیتی ندارد که این تگ ها، مثل تگ عنوان، بهینه سازی بشوند.

البته خطا متوجه نشوید؛ با صرفه نکردن تگ های H، دلیلی بر این نمی شود که آن‌ها‌را به کلی در متن خود استفاده نکنید. همانگونه که جان مولر گفته، ربات گوگل از این تگ ها برای ادراک متن محتوا استفاده می کند. پس، به کارگیری آنها در محتوا، فعالیت گوگل را راحت تر می کند که طبیعتا این زمینه برای تارنما شما موءثر خواهد بود.

4. تگ های heading و ساختار محتوا
یک صفحه نیاز داراست تا چینش مناسبی داشته باشد. فرض کنید که می‌خواهید یک خبر را در تارنما خود منتشر نمائید؛ طبیعی است که این محتوا بایستی مشمول یک تگ H1 و چند ساب هدینگ دیگر باشد. این گزینه در سئوی داخلی از عنایت زیادی برخوردار است.

یک عمل ساده و تا حدودی اثرگذار که شما نیز میتوانید مانند دیگر وبمسترها اعمال دهید، این است که تگ h1 و عنوان مهم صفحه (title tag) را یک عبارت واحد قرار دهید.

بد نیست یاداوری کرده باشم که موتورهای جستجو، فقط از تگ های عنوان یا همان title tags استعمال می کنند و بر طبق عبارت آن تگ، لینک سایت شما را در SERP های خود نمایش می دهند. به همین استدلال در بعضا موردها که شاید شما دلتان بخواهد از متن های متفاوت در تگ h1 و عنوان ورقه خود استفاده فرمایید، خوب هست بدانید که گوگل H1 را به کاربرانی که در SERP ها قرار دارند، علامت نخواهد داد.

یک نکته بسیار مهم؛ تگ H1 صفحه و tag title روی هم رفته باید با یکدیگر ارتباط معنایی داشته باشند. در حالتی‌که که گوگل متوجه شود شما کاربر را به هر طریقی، فریب داده اید، مطمئنا شما‌را جریمه خواهد کرد.

5. تصاویر و دیگر ارکان رسانه ای
تصاویر در قضیه بهینه سازی داخلی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. در واقع تصاویر اهداف شما را به طور بهتری به کاربران ارائه می‌دهند؛ در‌حالتی که از تصاویر مناسب و بهینه شده ای در محتوای داخلی وب سایت خود استعمال فرمایید، مخاطبین غرض شما به طور ملموس شده ای فهم می کنند که هدف شما از ارائه مطالب آن ورقه چیست.

و اما یک نکته بسیار اساسی؛

از اصلی ترین مشکلاتی که تصاویر دارا‌هستند، این می باشد که موتورهای جستجو آنها‌را به شکلی که ما انسان ها ادراک می کنیم، متوجه نمی شوند. دومین گزینه ای که تصاویر و موتورهای جستجو را سرگرم می کند، اضافه شدن زمان، به سرعت بار گذاری شیت وب سایت میباشد.

البته جای هیچ نگرانی نیست؛ اگر به نه از تصاویر در فرایند فعالیت های خود استفاده فرمائید، هیچ مشکلی برای سئوی داخلی وبسایت به وجود نخواهد آمد.

بهترین تکنیک ها برای بهینه سازی تصاویر بر اساس سئو

از تصاویر اصلی استفاده نمائید؛ درصورتی که نیاز داشته باشید که از تصاویری استفاده کنید که در اینترنت وجود داشته باشند، جدا به اعتقاد و باور می بایست منبع تصویر مورد نظر را مطرح نمائید
بهینه کردن حجم تصویر؛ هرچه حجم یک تصویر کمتر باشد، این گزینه برای seo کردن داخلی سایت شما مفیدتر هست
از تگ ALT برای گستردن دادن تصویر استعمال نمائید؛ تگ های ALT به موتورهای جستجو یاری می کنند تا درک کنند که تصویر مورد نظر به چه چیزی پرداخته است
نام های تصاویر نیز باید ماهیت توضیح دهنده داشته باشند؛ بسیار از وبمسترها برای تصاویر وبسایت خود از اعداد به کار گیری می کنند. از نظر مقررات آموزش سئو داخلی، بهتر است که نام فایل تصویر نیز با گزینه آن تطابق داشته باشد
از CDN به کار گیری فرمائید
فراگیری seo داخلی وب سایت,آموزش سئوی داخلی,seo داخلی

البته اعتنا داشته باشید که لامز نیست که به طبع تصاویر را شخصا به وجود آورده باشید؛ شما می‌توانید از تصاویر دیگر به کار گیری کنید و آنان را به خوبی تغییر تحول دهید. در‌این‌صورت‌ گوگل نیز آن را به عنوان یک تصویر اسکن شده در نظر نمی گیرد. مطمئنا اگر از این تکنیک ها به درستی به کار گیری نمایید، seo داخلی با گاز با موفقیت روبرو خواهد شد.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: استراتژی لینک سازی داخلی
سفارش نویسنده این است که اول نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و آن گاه ادامه این نوشته ی علمی را بخوانید.

6. لینک های داخلی
لینک دادن به صفحاتی که درون وب سایتتان می باشند، خیلی مهم می باشد؛ به این دلیل‌که شما انگار دارید یک فضایی وب پهناور برای خود به وجود می آورید.

قطعا شما نیز نکته پایین را میدانید؛ اما اشاره مجدد به آن هیچ چیزی از ارزشش کم نمی کند:

اولین اقدامی که خزنده گوگل هنگامی که یک ورقه را پیدا می کند، ایفا می دهد، دنبال کردن لینک هایی می‌باشد که در آن کاغذ وجود دارند.

در سود، درصورتی که لینکی در ورقه خود نداشته باشید، خزنده گوگل به سرعت برگه شمارا کراول می کند و از آن خارج میشود؛ شما بایستی هر کاری که میتوانید را اعمال دهید تا خزنده در وبسایت شما باقی بماند.

در‌این‌صورت‌ می‌باشد که شما به گوگل می فهمانید صفحات ارزشمند دیگری برای رنک دریافت کردن دارید.

اما توجه داشته باشید که این تکنیک seo داخلی، بیشتر برای این توسط متخصصین بهینه سازی مورد به کار گیری قرار می گیرد که آنها میخواهند به موتور کاوشگر بفهمانند که کدام صفحه های آنها از اهمیت بیشتری نسبت به بقیه برخوردار‌است.

برخی از مهمترین تکنیک های بهینه سازی داخلی تارنما که بایستی رعایت کنید:

تنها از کلمات کلیدی برای لینک و پیوند دادن استعمال نکنید
زمانی از لینک و پیوند ها در متن استعمال فرمائید که نقش مفیدی داشته باشند
عملکرد نمائید از لینک ها در فوتر و سایدبار استفاده نکنید
در هر کاغذ بیشتر از 15 لینک به فعالیت نبرید (اما در شرایط گوناگون این عدد تغییر میکند)
7. لینک های خارجی
بعداز پیاده سازی بروز رسانی های پاندا و پنگوئن در الگوریتم جایگاه بندی گوگل، بسیاری از وبمسترها از اینکه به وب سایت های دیگر لینک بدهند، هراس دارا هستند. آنان تصور می کنند که این کار، On-Page سئو آنان را به خطر انداخته و احتمال جریمه شدن به وسیله گوگل افزایش پیدا خواهد کرد.

بایستی بدانید که این زمینه به کلی غلط می‌باشد؛ مبتنی بر تکنیک های بهینه سازی کردن داخلی وب سایت، در حالتی‌که شما به تارنما های معتبر و کیفیت بالا مرتبط، لینک خارجی بدهید، این عمل بر اعتبار و اعتماد برند شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. بنابراین، یک استراتژی لینک و پیوند سازی خارجی مناسب، قادر است بهینه سازی تارنما شمارا به مرحله بالاتری سوق بدهد. اما بر اساس آموزه های کلاس های seo داخلی سایت، این نکته را متوجه شدیم که در ایجاد لینک های خارجی، عملکرد شما باید این باشد که لینک ها را به صورت نوفالو به عمل ببرید؛ مگر در مواردی که سایت مقصود، از اعتبار و ارزش بسیار بالاتری نسبت به وبسایت شما برخوردار باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.