تصحیح دیدگاه در مورد هک سئو

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

تصحیح دیدگاه در مورد هک سئو

۳ بازديد
منظور از هک seo چیست؟
مراد از هک بهینه سازی؛ چند تکنیک و طرز می باشد که معمولا از آزمایش های واقعی بیرون آمده اند.
این تکنیک ها کمک می کنند یه خرده سریع تر به اهداف بهینه سازی سایتتان برسید.
این تکنیک ها برای مجموع بعد ها سئو مانند ساخت محتوا، ساخت بک پیوند و… به عمل می آیند.
هک ها طریق های تعجب آور و غریب نیستند و در واقع همان تاکتیک های سئو کلاه سفید یا بهینه سازی کلاه خاکستری هستند که چون افراد کمتری از آنها مطلع می باشند، کمتر استفاده شده میباشد.
تصحیح بینش در امر هک بهینه سازی 

دوره آموزش سئو


از آنجا که کلمه و واژه هک در اکثر منطقههای مربوط به فضای دیجیتال مفهومی منفی داراست مثل هک وب سایت و هک کامپیوتر و حتی یک کار منفی نیز به عنوان هکری وجود دارد، اکثر افراد فکر میکنند هک های سئو، الزاما روش های غیررسمی افزایش سکو میباشند.

برخلاف تصور خیلی از افراد؛ هک seo نحوه های کلاه سیاه نیستند که منجر به جریمه سایت شوند. ولی ممکن است از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه نیز در هک seo استفاده شود ولی خیلی از این طرز ها کاملا کلاه سفید و شاید تا حدی کلاه خاکستری می باشند.

چرا هک بهینه سازی خیلی دوستداشتنی می باشد؟
در یک حرف، هک سئو دوست داستنی میباشد چون به شما امداد می کند سریع تر از حد معمول به نتیجه ها نه برسید.

خیلی از افراد زمانی پروسه بهینه سازی وب سایت را شروع می کنند و متوجه می شوند سئو یک پروسه بلندمدت میباشد، در پی طرز هایی می شوند که پاره ای سریع تر به سود برسند.

برخی از این افراد متاسفانه استارت به به کار گیری از تکنیک های سئو کلاه سیاه می کنند و بعضی دیگر زیرکانه فعالیت می کنند و در پی هک های بهینه سازی می گردند

در واقع هک سئو، باید با استراتژی بلند زمان سئو وبسایت شما در یک راستا باشند. در غیر این صورت لطمه ای که از این راه های می خورید بیشتر از منفعت آن میباشد.

در صورتی که استراتژی های زیادی را امتحان کرده اید و به منفعت خاصی نرسیده اید، در ادامه ۱۱ هک سئو برای شما مهیا کرده ام که با استعمال از این راه ها می توانید به موفقیت برسید.

هک بهینه سازی #۱: لغت ها کلیدی دوم
این هک مربوط به پژوهش کلمات کلیدی میگردد و استراتژیک می باشد.

کلمه ها کلیدی دوم، موقعیت دوم جستجوی یک واژه و کلمه کلیدی لبریز جستجو هست.

برای مثال کلمه کلیدی “بازاریابی محتوا چیست” کلمه کلیدی مهم است و “content marketing چیست” که در واقع همان مضمون را میدهد و هدف جستجوی یکسانی داراست واژه و کلمه کلیدی دوم محسوب میشود.



یکی از هک های بهتر مخصوصا برای سایت هایی که خیلی پهناور عمل می کنند و به موضوعات زیادی می پردازند این می باشد که روی عبارات کلیدی دوم فعالیت کنند.

چرا روی کلمه کلیدی نخستین فعالیت نکنیم؟
برای سکو به چنگ آوردن روی لغات کلیدی نخستین نیاز هست بک پیوند زیاد و باکیفیتی بسازیم؛ علاوه بر اینکه بایستی با تارنما های کاملا تخصصی رقابت کنیم که بسیار طاقت فرسا میباشد.

بدیهی است که از جمله یک وب سایت که به طور خاص روی واژه و کلمه کلیدی بازاریابی محتوا چیست کار می کند مجموع هزینه و تمرکز خود را روی این واژه کلیدی میگذارد و سریع تر منفعت میگیرد البته یک وبسایت گرانقدر که روی ده ها مورد گوناگون کار می کند خیلی طاقت فرسا می باشد که با تک تک این وب سایت های تخصصی در موضوعات متعدد رقابت کند.

بدین ترتیب شاید عاقلانه باشد در برخی مواقع روی کلمه ها کلیدی دوم فعالیت فرمائید.

هک بهینه سازی #۲: ارتقاء ترافیک با کلمات کلیدی لانگ تیل
وقتی یک وب وبسایت تازه و با دامین اتوریتی ذیل را می خواهید سئو نمائید بدیهی میباشد که نمی توانید روی کلمه ها کلیدی کوتاه و معدل سکو بگیرید و ترافیک ایجاد کرد نمائید.

و مسلما می دانید که وظیفه اصلی یک متخصص سئو، تشکیل داد ترافیک است.

پس چه طور می بایست برای سایتتان ترافیک ساخت فرمائید؟
دراین صورت هوشمندانه ترین استرتژی این میباشد که روی لغت ها کلیدی وقت گیر شغل کنید. منظورم از فعالیت کردن روی کیوردهای لانگ تیل این نیست که هفته ای ۲ نوشته ی علمی ایجاد کرد فرمایید! به این دلیل که لغات کلیدی وقتگیر حجم جستجوی بسیار پایینی دارند و ساخت هفته ای ۲ نوشته ی علمی ترافیک چشمگیری وارد سایت شما نمی کند!!

برای سود به دست آوردن از این هک بهینه سازی؛ شما باید دست کم هفته ای ۵ نوشته ی علمی تشکیل داد نمائید تا پس از مدتی به یک ترافیک قابل قبول برسید.

هک سئو #۳: استعمال صحیح از محتوای حماسی و اسنپ
وب سایت کار کشته از نظر سئو می بایست ساخت محتوای مداوم و باکیفیت داشته باشد و یکی از وقت گیر ترین کارها در سئو ساخت محتوای با کیفیت میباشد.

پس چه طور می توان در عین اینکه کیفیت محتوا را حفظ کرد، سرعت ایجاد کرد محتوا را نیز حفظ کرد؟

هک seo پیشنهادی من درین مورد این میباشد که محتواهای وب سایت را به ۲ بخش تقسیم کنیم.

من در زمان یادگرفتن ساخت محتوا؛ دو نوع محتوا را توضیح دادم به نام محتوای اسنپ و حماسی که از هر مورد می بایست در جای خود استفاده کرد.

استارت یک توضیح کوتاه از این دو نوع محتوا بدهم:

محتوای حماسی: محتوای طولانی (بیشتراز ۳۰۰۰ کلمه و واژه) میباشد که برای صفحه ها اساسی وبسایت و لغت ها کلیدی رقابتی ساخته میگردد.
محتوای اسنپ: محتواهای کوتاهی (معمولا ترجمه شده از مقالات خارجی) که برای صفحه های کم التفات تر نوشته میشود و معمولا برای کیوردهای لانگ تیل غرض گذاری می گردد.
ایده اصلی این هک این میباشد که برای ساخت صفحه ها با ارزش تارنما که حدود ۵٪ کل صفجات تارنما می باشند به اندازه کافی وقت بگذاریم و عجله نکنیم. در ازای، صفحاتی که از مداقه زیر ترین در وبسایت منتفع میباشند را سریع تر بسازیم.

از جمله در یک فروشگاه اینترنتی گل و گیاه که ۱۰۰۰ کاغذ دارااست، شاید زیر ۱۰ صفحه اساسی وجود داشته باشد که ترافیک زیادی را بتواند وارد سایت کند. به این ترتیب برای این ۱۰ ورقه به اندازه کافی وقت می گذاریم و محتوای حماسی تشکیل داد می کنیم و برای سایر صفحه های محتوای اسنپ ساخت میکنیم.

هک seo #۴: ارتقاء ترافیک وب سایت با بهینه سازی CTR
این هک منحصر به فرد وبسایت هایی میباشد که در ورقه نخستین گوگل در فعلا رقابت میباشند و ctr seo برای آن ها موضوعیت داراست.

آزمایش های زیادی آرم داده اند که بالا بودن نرخ کلیک یک وب وبسایت در نتیجه ها جستجو سبب افزایش جایگاه می گردد. در تصویر تحت حیث دنی سالیوان را مشاهده می کنید که تاثیر CTR را تایید می کند.



فرض میکنیم شما در واژه کلیدی خرید عسل در جایگاه دوم میباشید. در حالتی که روزانه ۵۰۰ نفر عبارت خرید عسل را جستجو می کنند و ۴۰۰ نفر روی تارنما شما کلیک کنند؛ گوگل تصور می کند تارنما شما به جستجوی کاربران مرتبط است و مرتبه تارنما شما را بالاتر می برد.

ارتقا CTR با تکنیک توت فرنگی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.