نکات مهم برای استفاده از گیمیفیکیشن در بازاریابی

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

نکات مهم برای استفاده از گیمیفیکیشن در بازاریابی

۲ بازديد

گیمیفیکیشن در بازاریابی می‌تواند به تبلیغات تحت عنوان راهی برای مخلوط مورد ها تبلیغاتی شما با یک بازی تعاملی و دیدنی، یا این که ادغام ارکان بازی در موضوع‌ای تبلیغاتی معنی گردد. ارائه یک تجربیات تمامی جانبه، دیدنی و درگیر کننده با اسم مارک شما، به مشتریان امداد می نماید تا اسم شما‌را به خیال و خاطر بسپارند و این اصلی ترین مزیت بازی پردازی در بازاریابی میباشد.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس



استراتژی بازی پردازی در بازاریابی یا این که به عبارتی گیمیفیکیشن، قادر است به وسیله هر شغلی و در هر صنعتی آیتم به کارگیری قرار گیرد و یکی‌از مفید ترین نحوه ها برای برندها جهت جابجایی پیام خویش به طرز‌ای خلاقانه به یوزرها میباشد. برندها میتوانند اشکال مختلفی از موادسازنده استحصال و کارشان را به بازی های متعدد مرتبط و در استراتژی های بازاریابی خویش طراحی نمایند و در‌این بازی دستاوردهایی نظیر آرم ها، سطح ها یا این که امتیازها را تحت عنوان پاداشی به استفاده کننده، جهت استحصال به توفیق های از پیش رقم خورده در حیث بگیرند.

مزایای گیمیفیکیشن در بازاریابی


همانگونه که ممکن میباشد پیش از اینً متوجه گردیده باشید، در تئوری بازی در بازاریابی مزیت های متعددی برای مارک شما وجود داراست، ما مزیت های مهم گیمیفیکیشن یا این که به عبارتی بازی در بازاریابی را تجزیه و نظارت می‌کنیم و ادله اثرگذار بودن آن‌ها را در دنیای دیجیتال توضیح میدهیم.

ارتقاء و بهبود شرکت کردن یوزرها
از‌آنجا‌که در عقیده بازی ها در بازاریابی یوزرها تشویق می گردند اقدامات خاصی را در تعامل با نمونه های گیمیفیکیشن اعمال دهند، اکثر اوقات واحد سنجش شرکت کردن بیشتر و خوب از آن چیزی میباشد که در کمپین های گذشته به دست آمده. شرکت کردن میتواند اولی قدم از ارتباط بلند مقطع فی مابین مشتری و اسم مارک باشد که به بهبود کمپین های آجل مبنی بر گیمیفیکیشن در بازاریابی منتهی می‌گردد.

ارتقا درایت و وفاداری به مارک


همان طور که تا قبل از اینً نیز گفته شد، مشتریانی که بعداز تجربیات‌ای مشغول کننده از یک بازی، اسم مارک شمارا برای مدتی زمانبر در ذهن خویش نگه می دارا‌هستند، بودجه ارزشمندی برای بیزنس شما می‌باشند. چون ممکن میباشد از حیث احساساتی به مارک شما متعلق شوند، همینطور به دلیل آن که در شرایطی‌که این دلبستگی فیس دهد، آن‌ها به احتمال زیاد از مشتریان بی تفاوت به مشتریان بامسئولیت تبدیل میشوند.

اکنون وقتشه! اینو بخون: ساخت‌و‌ساز وفاداری در مشتریان
سفارش مولف این میباشد که نخستین نوشته‌علمی بالا را خوانده و آنگاه ادامه این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

امداد به گردآوری داده ها موثر مشتریان
شاید این روز ها داده ها و اطلاعات یکی گرانبها ترین بودجه های مشاغل باشند. این داده ها در ادغام با سیستم های غامض هوش تصنعی و مصنوعی، وب و مقر های اطلاعاتی میتوانند ابزارهای مایحتاج را برای مقصود قرار دادن شایسته ترین مشتریان، بوسیله سفارش مطلوب، در شایسته ترین مجال و جای ممکن، در دست مشاغل قرار دهند.

با این اکنون، گردآوری این اطلاعات مدام سهل و آسان وجود ندارد و اینجاست که گیمیفیکیشن در بازاریابی به شغل میاید. با ساخت قابلیت و امکان گذراندن وقت ها فراغت به یوزرها یا این که حتی شانس غالب شدن مشوق و محرک، آن‌ها گرایش بیشتری به ارائه داده های بالقوه خویش به شما خواهند داشت که بعدا میتوانید از آن‌ها برای شعور خوب مخاطبان متبوع خویش و ساخت و ساز سرنخ های فروش به کارگیری نمائید.

خلال گیمیفیکیشن، شیوه های دیگری مانند seo تارنما نیز میتواند به گردآوری داده ها اثر گذار مشتریان یاری کند. از روش seo میتوانید یوزرها متعددی را به وبسایت خویش از روش موتورهای کاوش جذب فرمائید و با استعمال از طریق های ارتقا نرخ تبدیل، داده ها موثر آنان را اخذ فرمایید. بخش اعظمی از نکات اساسی مرتبط با طریق نام برده را می‌توانید در کاغذ یادگرفتن بهینه سازی بدون پول مشاهده نمائید.

امداد به ارتقاء نرخ تبدیل


همانگونه که بازیکنان با ارکان گیمیفیکیشن ارائه گردیده به وسیله مارک شما سرگرم میشوند، احتمال این که به CTA (فراخوان جهت شغل) شما جواب بدهند بسیار بیشتر میباشد؛ بخصوص در مقایسه با تبلیغات بنری سنتی یا این که هر طریق بازاریابی دیگر. به وسیله گیمیفیکیشن در بازاریابی اهدافی که در جهت تعامل یوزرها در حیث گرفته اید، ریلکس خیس پژوهشگر می‌شوند و این به بهبود نرخ تبدیل شما یاری می نماید.

از جمله، فکر کنید که از روش یک مسابقه تعاملی سریع در سایت خویش، 20 درصد تخفیف به یوزرها ارائه می دهید. به احتمال زیاد استفاده کننده از این تخفیف استعمال کرده و از آن برای خرید در دکان شما به کارگیری می نماید.

دیدنی خیس کردن پیشنهادات تبلیغاتی
کردار مصرف کننده اکثر زمان ها می‌تواند رمانتیک باشد تا منطقی. معمولا بسته به موقعیت، ممکن میباشد سفارش یا این که متاع یکسان، به صورت متفاوتی تعبیر و تفسیر خواهد شد، مثلا، یوزرها ممکن میباشد از بنری قابل کلیک که 10٪ تخفیف را در سا‌عتها آجل تبلیغ می نماید دیده پوشی نمایند، ولی احتمال دیده پوشی از اخذ 10٪ تخفیف برای گذراندن سه سطح در یک بازی تعاملی بسیار کمتر میباشد، همینطور ممکن میباشد در تعامل با آن هیجان زده شوند.

این دستور به‌این ادله میباشد که مشتریان شم می نمایند تخفیف را به دست آورده‌اند و برای آن کوشش کرده‌اند، بدین ترتیب برای آن گوناگون از آنچه که سوای برهان به آنان داده میگردد، بها قائل خواهند شد.

شناخت بیشتر یوزرها با سرویس ها یا این که تولیدها
تئوری ضابطه بازی در بازاریابی قادر است راهی درگیر کننده و سهل و آسان برای توضیح مزایای اساسی مال یا این که سرویس ها شما باشد؛ بدین ترتیب یوزرها را در مورد با این موردها یادگرفتن می‌دهد. مانند گیمیفیکیشن کمپانی emmi برای آب میوه های شیر خویش که اخیرا ساخت‌و‌ساز می نماید پیاده سازی نموده است.

درین آب میوه ها از 60٪ قند کمتر مصرف شده، از روش یک گیمیفیکیشن در بازاریابی، یوزرها برای گردآوری امتیاز، نیاز به دریافت کردن شیر و اجتناب از لمس حبه های قند داشتند، این مجموعه بازیکنان را راجع‌به فرمان العمل نو و سلامت آبمیوه های خویش یادگرفتن داده و پیام بازاریابی خویش را به راحتی و با جذابیت هرچه تک تک خیس منتقل می نماید. این یک مثال بهتر از نمونه های گیمیفیکیشن میباشد.

ارتقا تعامل مشتری


از سایر مزایای گیمیفیکیشن در بازاریابی ارتقاء تعامل یوزرها میباشد. برای بازاریابان، غرض آخری تبلیغ فرآورده یا این که سرویس ها، جذب مشتریان تازه با تبلیغات در وبسایت ها و نرم‌افزار های دیدنی میباشد. اولی گام، جلب اعتنا یوزرها و ترغیب آن‌ها به تعامل با واحد تبلیغات میباشد. تبلیغات بنری یا این که پاپ آپ اکثر اوقات از لحاظ بخش اعظمی از یوزرها مزاحم و خسته کننده می باشند و آنان را رد می نمایند یا این که نادیده میگیرند.

در بعضی از مثال های گیمیفیکیشن در بازاریابی، مواقعی مانند تابلوی امتیازات وجود دارااست که یوزرها با دقت به عملکردشان در بازی، جایگاه بندی می گردند. این فرمان سبب ساخت رقابت فی مابین بازی کنندگان و درنتیجه افزایش نرخ شرکت کردن و تعامل میگردد.

همینطور می اقتدار گیمیفیکیشن را طوری پیاده سازی کرد که بازیکنان برای اجرا یک فعالیت خاص در یک دوران محصور (معمولاً یک‌سری ثانیه) به بحران کشیده میگردند. این دستور نیز باعث ساخت و ساز احساس اضطرار گردیده و تعامل را ارتقاء میدهد.

فراموش نکنید که برای گیمیفیکیشن در بازاریابی، می بایست از مخاطبان بخواهید تا سطح خویش را در بازی ارتقاء دهند و عنصری هم برای اکران سطح گسترش آن‌ها در بازی پیاده سازی گردیده باشد. درپی، بیشتر به نکات اساسی گیمیفیکیشن در بازاریابی خوا هیم پرداخت.

به این ترتیب، سعی برای تکثیر پیام خویش از روش یک بازی مشغول کننده و سهل و آسان ممکن میباشد رویکرد خیر و خوبی برای دسترسی به یوزرها تازه باشد و احتمال آن بیشتر میباشد که بعد از چندین مرحله، بازیکنان به مشتریان تازه تبدیل شوند.

معایب بازی در بازاریابی
با یقین بازاریابی گیمیفیکیشن میتواند به شما در بهبود حضور دیجیتالی یوزرها، ارتقاء تعامل با مشتریان و گردآوری داده هایی که دستیابی آنها برای بیزنس شما طاقت فرسا میباشد، یاری دهد. با این اکنون، پیش از ایفا پروژه گیمیفیکیشن برای مارک خویش، بایستی تعدادی نکته را در لحاظ داشته باشید.

نیاز به مهارت و ابتکار عمل
پیش از هرچیزی، ایجاد کرد بازی های بهتر نیاز به اختراع متعددی داراست. می اقتدار خاطرنشان کرد ایجاد کرد بازی های آزمونی معمولی، آسوده خیس میباشد، ولی صادقانه می بایست بگوییم یوزرها از اینگونه بازی هایی حقیقتاً لذت نمی مارک و بعید میباشد در صورتیکه یکی‌از این موردها به آنان ارائه خواهد شد، به مرحله آجل بروند.

براین اساس، مارک شما می بایست به خواسته پیاده سازی و گسترش بازی های آموزشی حقیقتاً شادی بخش که حیث یوزرها را جلب نماید، از یک دسته ماهر، خلق کننده و با تجربه امداد بگیرد.

وقتگیر بودن پیاده سازی گیمیفیکیشن


فرآیند پیاده سازی گیمیفیکیشن در بازاریابی، معمولاً دو چیز را می طلبد: مجال و پول. پیشرفت بازی و گیمیفیکیشن معمولاً سبب به صرف مجال وقت گیر تری نسبت به پیاده سازی آموزشی سنتی می‌گردد. هر مرحله از روند پیاده سازی، از نظراتی مانند توضیح مضمون‌ به ذی نفعان پروژه، پیاده سازی و بسط و تست بازی، نهایتا نیاز به فرصت متعددی دارااست. همینطور نیاز به گرافیست و طراحان اینترنت حرفه ای دارااست.

هزینه بر بودن بازی در بازاریابی
پیاده سازی بازی هایی که دارنده موسیقی و گونه های جلوه های صوتی، عکس، فیلم یا این که حتی موادتشکیل دهنده متحرک فردی میباشند که تجارب کاربری قابل قبولی را ارائه نمایند، نیاز به مخارج زیاد و پرداخت حقوق به متخصصان خاص خویش را دارااست.

نکات اصلی برای استعمال از گیمیفیکیشن در بازاریابی
همان طور که گفته شد، بازاریابی گیمیفیکیشن یک تکنیک بازاریابی توسعه یافته میباشد که ارکان پیاده سازی را از بازی ها برای جذب و نگهداری مشتریان قرض میگیرد. در استراتژی بازی پردازی در بازاریابی، یوزرها به ایفا یک شغل سوق داده میگردند؛ چون در این‌حالت موادسازنده رقابت یا این که جایزه را اخذ می نمایند. برای ارتقا اثر گذاری گیمیفیکیشن در بازاریابی، نکات و وجود عنصرها تحت میتوانند موثر واقع شوند.

یوزرها می‌توانند با غالب شدن در یک بازی یا این که هر توشه خرید امتیاز عده نمایند و همینطور میتوانند این امتیازها را می اقتدار با تخفیف یا این که موردها بدون پول ردوبدل نمایند.
پول مجازی گیمیفیکیشن خویش را خلاقیت نمایید تا صرفا در مغازه شما استعمال شود، آن گاه از آن برای مشوق دادن به خریداران بلندتر به کار گیری نمائید.
تابلو امتیازات را جهت تشویق و ساخت و ساز رقابت به اشتراک بگذارید. همینطور میتوانید اسم و امتیاز بازیکنان را در تارنما یا این که شبکه‌های‌عمومی خویش منتشر فرمایید.
با به کار گیری از شمارش معکوس بازیکنان را به معضل بکشید تا یک شغل خاص را در یک مقطع مشخص و معلوم ایفا دهند.
نوار توسعه و گسترش مشتری را چهت نیل به سطح آتی علامت دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.