روش هایی برای بهبود تاثیر مکان سرور در سئو

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

روش هایی برای بهبود تاثیر مکان سرور در سئو

۳ بازديد

در‌این نوشته ی علمی کاربردی تاثیر مکان سرور در seo و اهمیت فوق العاده آن در سکو ای که در حاصل جستجو استحصال می‌کنید بحث خواهیم کرد. به قطع می توان اظهار داشت که کیفیت سرور یا هاستی که برای میزبانی تارنما خود انتخاب میکنید تاثیر فراوانی در تلاش و درجه بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد. سرعت و مکان سرور ، نوع و حجم هاست یا میزبان وب می تواند یک تصمیم اصلی در فعال‌سازی وطراحی تارنما باشد که بایستی اصولی خریداری گردد. هزاران شرکت هاستینگ وجود دارا‌هستند که خدمات بعضا یکسانی را با قیمت های متفاوت ارائه می دهند و شما بایستی مناسب ترین هاست را با بهترین وضعیت مالی و فنی و با پیش بینی موقعیت جغرافیایی سرور را برگزینید. 

دوره آموزش سئو



ارتقاء سرعت سایت ، سفارشی سازی نتیجه ها به ازای هر ip منحصر به فرد ، ارائه نزدیک ترین حاصل به کاربر ( سئو محلی ) ، بهبود تجربیات کاربری از بارزترین تاثیرات کیفیت سرور میباشد ، به همین عامل استیناف این نوشته ی علمی به شما سفارش می‌گردد.

مکان سرور چه‌گونه در سکو بندی گوگل تاثیر میگذارد؟
گوگل تاکید می کند که تارنما شما بایستی سریع باشد و سرعت لود سایت را به عنوان یک فاکتور موءثر در مرتبه بندی نتایج جستجو در حیث میگیرد. او‌لین راه برای بدست آوردن بیشترین سرعت ، انتخاب نزدیک ترین مکان سرور به جامعه غرض شما میباشد. از جمله اگر در ایران شغل میکنید و مشتریان شما محدود به کشور‌ایران می‌شوند ضروری می‌باشد که از سرور های ایرانی استفداه فرمائید. گوگل باتوجه به شرایط و آی پی استفاده کننده استارت نزدیک ترین سایتها را از حیث استقرار مکان سرور نمایش می‌دهد برای همین در شرایطی که فردی در آلمان یک عبارت را جستجو کند در مقایسه با فرد دیگری که از کانادا همان عبارت را جستجو نماید ، نتایج متفاوتی را خواهند دید. پس می بایست اعتنا کنید که با شرکتی همکاری فرمائید که خدمات هاستینگ را بر روی سرورهای همان مرز و بوم ارائه می دهد.

مجال بالای بارگذاری برگه یکی از دلایلی می‌باشد که کاربران تارنما را ترک می کنند و علاقه مند به تارنما هایی که سرعت پایینی دارا‌هستند نیستند. طبق پژوهش های انجام شده به اثبات رسیده می باشد که وب سایتهایی که به کندی بارگزاری می گردند برای کسب و کارها مناسب نیستند. 53٪ از کاربران تلفن همراه در نهایت حدود 3 ثانیه برای بارگزاری کاغذ حوصله می کنند و در صورتی‌که این فرمان طی این زمان پژوهشگر نشود شیت مربوطه را می بندند و به سراغ وبسایت دیگری خواهند رفت. همچنین گوگل سایت هایی که کند می باشند و سرعت پایینی دارند در جایگاه های پایین تری در نتیجه ها جستجو قرار می دهد و در برخی موردها آن ها را از نتایج serp حذف خواهد کرد. عنایت بالا و تاثیر مکان سرور در سئو سایت و جایگاه صفحه ها در گوگل نیز اینجا مشخص و معلوم می گردد.



روش هایی برای بهبود تاثیر مکان سرور در سئو
وقتی که این سوال مطرح شد ، که مکان سرور چگونه در seo یا رتبه بندی شیت تاثیر دارد؟ مت کاتز دارای تخصص سابق گوگل ، پاسخ داد: ما کاملا سعی می‌کنیم مناسب ترین نتیجه ها را به هر کاربر در هر مرزو بوم ارائه کنیم و شرایط سرور از حیث آدرس IP عاملی برای در همین راستاست. این متخصص سئو در سال 2011 این پاسخ را ارائه نموده و باتوجه به بسط های گوگل در مورد بهبود رضایت کاربری و سفارشی سازی حاصل جستجو برای هر مخاطب در سالیان اخیر تاثیر مکان سرور در seo بیشتر از پیشین ارتقاء یافته می‌باشد.

به خواسته بهبود تاثیر حالت مکان سرور در سئو شیوه های تحت توصیه میشود که در زمانه مجال کوتاهی می توانند جایگاه وب سایت را در نتایج به طرز چشمگیری ارتقاء دهند.

به کار گیری از cdn
این بدان مضمون‌ می باشد که شما سه روش برای ساخت‌و‌ساز تاثیر مثبت مکان سرور در بهینه سازی پیش رو دارید. یا می بایست شرایط استقرار را در کشوری که مخاطبان مورد نظر شما اقامت دارند گزینش فرمایید و یا از سیستم CDN استعمال نمائید در غیر این صورت باید در ابزارهای وبمستر گوگل یا سایر موتورهای جستجو مرزو بوم هدف خود را به درستی تعیین فرمائید. در هر سه شرایط با نزدیک کردن مکان سرور به افراد در تاثیر مثبتی در seo و بهبود سکو بندی سایت خود ایفا داده اید و می توانید مزایا و نتایج آن را لمس کنید.

برای وب سایتهایی که کاربرانی فقط از یک کشور را هدف قرار می دهند ، ایده نه می‌باشد که از سرور های همان میهن به کار گیری کنند. البته در شرایطی‌که که وب سایت مخاطبان متعددی از سرتاسر جهان داشته باشد حالت متعدد می‌باشد و در این حالت توصیه استفاده از CDN مطرح می شود.

یک سرویس شبکه تحویل محتوا با ارائه مکان جایگزین سرور برای بازدید کنندگان شما دسترسی به منابع از وب سایت شمارا تسهیل میبخشد. مکان نقاط CDN معمولا در سراسر فقیه توزیع شده اند. آنان به نزدیکتر شدن بازدید کنندگان تارنما شما کمک می کنند. این نوع سرویس پاسخ سریعتر سرور و زمان کمتر لود صفحه های را تضمین می کند. بخش اعظمی از خدمات CDN در اینترنت وجود دارااست که برخی بدون پول می‌باشند، در حالی که بعضی دیگر خدمات پولی را ارائه میدهند که در هر صورت موجب ارتقا seo می شوند.

در شرایطی‌که کاربران سایت شما از سراسر عالم میباشند ، جایگاه بندی و سئو وبسایت شما ذیل تاثیر مکان قرار به دست آوردن سرور قرار نمی گیرد.

انتخاب میهن مقصود برای موتور جستجو
موتورهای جستجو مانند گوگل ، Bing یا Yandex به صاحبان وب سایت اجازه می دهند برای بهبود تاثیر مکان سرور در بهینه سازی یک کشور مقصود را در ابزارهای وبمستر خود تعیین کنید. اگر که این کار را انجام ندهید خود موتور جستجو بنا به معیارهایی که دارااست یک مرزوبوم را در لحاظ میگیرد که قابلیت و امکان داراست مورد نظر شما نباشد. البته در صورتی که شما از پسوند دامنه ( TLD ) یک مرز و بوم خاص برای مثال ir که مختص کشور ایران هست استفاده نمایید دیگر نیازی نیست که مملکت هدف را معلوم نمائید.

اطلاعاتی که موتورهای جستجو برای تاثیر محل و مکان سرور در سئو بدست میاورند به یکی از شیوه های پایین هست:

آدرس آی پی سرور که مکان جغرافیایی و محل استقرار فیزیکی سرور را معین می نماید.

آحاد اطلاعات مربوط به شرایط مکانی مو جود در محتوای تارنما ، مانند اطلاعات تماس ، داده های ایجاد کرد یافته یا متاتگ های محتوا و غیره.

بکشپیوند هایی که به شیت داده شده بیشتر از چه کشوری می‌باشند.

اطلاعاتی که مربوط به بهینه سازی محلی هست و از چه بخشها و کشورهایی مخاطبان بیشتری وارد سایت شده اند.

به این ترتیب ، درصورتی که مکان سرور سایت شما واقع در انگلستان باشد و محتوای وب سایت شما برای کاربران ایران در نظر گرفته شده است ، می بایست در تظیمات سرچ کنسول مملکت هدف را ایران قرار دهید و در این حالت نیازی به انتقال وبسایت روی سرورهای ایران نیست و گوگل متوجه مرزو بوم هدف شما می‌شود و موجب تاثیر مثبت در seo می گردد.

تاثیر تغییر و تحول مکان سرور در سئو
در صورتی‌که تصمیمی برای گزینش یک هاست جدید یا تغییر‌و تحول هاست موجود برای ارتقا تاثیر مکان سرور در سئو را دارید ، پیش گویی موقعیت مکانی سرورها بسیار اصلی می‌باشد. در‌حالتی که تارنما شما برای مملکت یا مکان خاصی مانند ایران غرض قرار گرفته می‌باشد ، بایستی میزبان وب ، سرورها و تجهیزات آن در آنجا ساکن باشند. در صورتیکه اینگونه نباشد ، موفقیت سئو شما تا حدی پایین تأثیر قرار خواهد گرفت.

پس برای اطمینان از اینکه وبسایت شما نتایج سریعی را برای بازدید کنندگان به شما ارائه می دهد ، اهمیت دارد که شرکت ارائه دهنده هاست را گزینش نمایید که اولا سرور های آن کند نباشند و ثانیا نزدیک به مخاطبان مقصود شما باشد. وب سایت های بیشتر در سرور به معنای منابع بیشتر مستعمل می‌باشد. این می‌تواند باعث کندتر شدن شیت شیت برای سایت شما شود.
شش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.