روش های سئو ویدئو

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

روش های سئو ویدئو

۳ بازديد

بهینه سازی ویدیو یک کدام از مهمترین ابزار ویدیو مارکتینگ است که در سالیان اخیر با توسعه وب و افزایش به کارگیری از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی اثر متعددی در تبلیغات و بازاریابی دارااست. از مجال به روزرسانی الگوریتم های پاندا و پنگوئن بسیاری از متخصصین seo به این فیض رسیده اند که جذب بازدید حداکثری و توفیق در درجه بندی یک تارنما در دراز دوران و بالا رفتن بازدید آن صرفا مرتبط با ساخت تعداد متعددی پیوند وجود ندارد و این محتوای باکیفیت مثل متن، ویدئو و پوشه های تصویری است که سبب ساز به بهبود حالت و بهینه سازی وب سایت ها میشود. 

دوره آموزش سئو



یک کدام از شایسته ترین طرق ساخت محتوا که توسط برندهای دارای اعتبار در سرتاسر عالم استفاده می شود ، سئو کلیپ ( video seo ) هست که در شکل به کار گیری درست ، ویدئو یک صورت توانا از ساخت‌و‌ساز محتوا برای جابجایی پیام به کاربر می باشد. در حالتی که توجه کرده باشید گوگل و موتورهای جستجوی دیگر یک قسمت مجزا برای جستجوی ویدیو دارا هستند و التفات متعددی برای محتواهای تصویری قائل هستند. تا جایی که نزدیک به 60 درصد از جستجوهایی که در گوگل اجرا می‌گردد ، کاغذ اول نتیجه ها دربرگیرنده حداقل یک ویدئو میباشد.

نوشته ی علمی پیشنهادی و فوق العاده اساسی :ایجاد محتوا با رعایت 9 نکته کلیدی

اهمیت سئو ویدیو
طبق پژوهش ها صورت گرفته ، بیشتراز 124 میلیون بیننده مخصوص در آمریکا در صرفا یک ماه ، 9.5 میلیارد ویدئوی آنلاین و بیش تر از 19 میلیون بیننده منحصربه‌فرد در کانادا در به عبارتی ماه بیش تر از 2.1 میلیارد ویدئوی آنلاین تماشا کرده اند. این داده های عددی در مملکت ما نیز بسیار بالاست که علامت از اهمیت ویدئو و ویدیو ها در بازاریابی و بهینه سازی داراست و می‌تواند به راحتی تعداد بی شماری مخاطب را برای یک وبسایت به ارمغان آورد.

بهینه سازی ویدیو ، مضمون‌ جدیدی وجود ندارد. اما می بایست بدانید که تعداد یه خرده از رقبای شما تا به امروز از این تکنیک به کارگیری کرده اند و شما می توانید به راحتی با ساخت‌و‌ساز تعدادی ویدیو بی آلایش خویش را در حاصل موتورهای کاوش بالا بکشید. این قابلیت و امکان برای ویدئو های پر بازدید وجود دارااست که ضمن قرار به دست آوردن در کتگوری ویدئوهای گوگل ، حتی‌در صفحه اولیه لیست حاصل قرار بگیرند به شرط اینکه بهینه سازی کلیپ به نیکی صورت پذیرد.

یکی‌از سایت هایی که توانسته در این مزینه توفیق های فراوانی دستیابی نماید ، آپارات می باشد. آپارات خیر صرفا ساختار وب سایت خویش را بهینه کرده ، بلکه بهینه سازی ویدئوهای منتشر گردیده روی این پلتفرم را بطور ظریف جاری ساختن می دهد و درنتیجه توانسته بازدید حداکثری و با تعداد بالا را در روز بدست آورد. برای دریافت اطلاعات ظریف در این زمینه سفارش میکنیم به حساب آوردن و بازرسی بهینه سازی تارنما آپارات را تفحص نمائید.

نحوه های بهینه سازی کلیپ
باتوجه به ارتقاء سرعت وب در ایران و کاهش مخارج آن در سود رقابت بین موسسات ارائه دهنده سرویس ها وب رغبت به مشاهده ویدئو های تبلیغاتی ، سرگرمی ، ورزشی و … ارتقا یافته است و در سرتاسر عالم نیز به همین شکل است و طبق برآوردهایی که توسط محققین و متخصصین انجام یافته ، می توان خاطرنشان کرد که تا سال 2022 بیشتراز 85 درصد محتوای جانور در تارنما ها و شبکه‌های‌مردمی به طور ویدئو خواهد بود.

در این صورت ساخت ویدیو می تواند یک ایده مطلوب برای تارنما و شبکه های عمومی باشد ولی خیر هر ویدیو یا این که کلیپی! در ابتدا باید استراتژی و غرض خویش از ساخت ویدئو را معلوم نمایید و به‌دنبال براساس اصول بهینه سازی بر روی برندسازی ، جابجایی صحیح پیام و ارتقاء تاثیرگذاری آن تمرکز نمایید تا هزینه هایی که برای ساخت و ایجاد کرد کلیپ صرف میکنید ، هدر نرود. شایسته ترین نحوه های سئو ویدیو را بصورت بی نقص بشناسید و تلاش فرمائید از آحاد این مواقعی که به وسیله متخصصین کمپانی سئوبهینه مشخص گردیده اند ، استعمال کنید.

اشتراک گذاری کلیپ در شبکه‌های‌عمومی
به خواسته بیشتر چشم شدن یک ویدیو و ارتقا شانس جذب کاربر بیشتر ، اشتراک گذاری آن در شبکه های مردمی التفات متعددی داراست. درواقع یکی‌از ابزارهای چشم شدن ویدئو که اثر متعددی در بهینه سازی داراست ، شبکه های عمومی مثل اینستاگرام ، فیسبوک و لینکدین میباشند. این کانال ها سرشار از یوزرها فعال می‌باشند که عشق دارا‌هستند مشاهده کنید ، بشنوند و ویدئوهای دوست داستنی خویش را به اشتراک بگذارند و یا این که برای دوستان خویش ارسال نمایند. همین مراحل قادر است سبب به ارتقاء بازدیدها و بهبود seo ویدئو شود.

بارگزاری ویدیو در وب سایت آپارات
یکی شایسته ترین ایده های بهینه سازی کلیپ ، بارگزاری ویدئو های تصویری در سایت آپارات است. آپارات تحت عنوان اصلی ترین تارنما اشتراک گذاری کلیپ در کشور ایران میباشد که تجهیزات قابل قبولی را برای یوزرها دراین مورد ساخت کرده است. شما می‌توانید با ساخت یک حساب ، ویدئو های مد نظر خویش را در آپارات به اکران بگذارید و همینطور به شما اذن تایپ کردن یک گزاره متن در پایین ویدئو به شما داده می‌شود. این سایت تعداد یوزرها فراوانی را داراست و ویدیو ها با بازدید بالایی روبرو خواهند شد. همینطور در اکانتی که تشکیل داد میکنید میتوانید نشانی وب سایت خویش را نیز قرار دهید. در هر حال مسلما توجه نمائید که به خواسته سئو ویدئو در تارنما آپارات ، لوگو و نشانی سایت خویش را نیز به خواسته رعایت ضابطه کپی رایت درج کنید تا مخاطبان با مارک شما آشنا شوند.

استفاده از برچسب گذاری در صفحه کلیپ در آپارات قابلیت و امکان پذیر است و با این شغل علاوه بر دسته بندی کلیپ های شما ، یافتن آن ها برای کاربرانی که جستجوی هدفمند انجام می دهند آسوده خیس می‌گردد.

به کارگیری از ویدیو در لندینگ پیج
با افزایش اعتنا گوگل به کلیپ از سال 2018 ، سفارش می شود که از ویدیو در لندینگ پیج های مهم وب سایت خویش استفاده فرمایید ، تا یوزرها علاوه بر تحقیق محتوای صفحه ها اصلی و بالا رفتن حضور آن ها روی تارنما ، رضایت کاربری بیشتری داشته باشند. این عمل در seo کلیپ یک کدام از شایسته ترین ایده هاست.

توصیه ما به شما ، برای شناخت بیشتر این نوشته‌علمی را بازرسی بفرمایید: لندینگ پیج چیست؟ چه اهمیتی در بهینه سازی دارااست؟

قابلیت و امکان تصویب دیدگاه ها یوزرها
به مخاطب خویش این قابلیت را بدهید که بعد از مشاهده ویدئو ایده ها خویش را تصویب کند. مسلما سعی فرمایید که بخشی را متتناسب با این کار روی سایت خویش قرار دهید و از یوزرها بخواهید ایده ها و نقدها خویش را اعلام نمایند. کامنت گذاری و تصویب نظر ها اثر متعددی در بهبود بهینه سازی داراست.

کاهش وسعت در بهینه سازی کلیپ
فاکتور وسعت ویدیو ، از دو جنبه قابل بازرسی میباشد. یکی از اینکه گوگل به صفحاتی علاقه دارااست که معدود وسعت باشند و سرعت بارگزاری بالایی داشته باشند و وب سایت هایی که اینگونه قوانینی دارند مطلقا در سکو های بهتری نسبت به رقبا قرار می‌گیرند. از منظر یوزرها نیز ، ذیل بودن وسعت به طور بی واسطه اهمیتی ندارد ، برای استفاده کننده سرعت بارگزاری و اجرای ویدئو مهم هست و اگر ویدئو متبوع با سرعت کمی ایفا گردد قابلیت بستن آن توسط مخاطب وجود دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.