افزونه WP Fastest Cache

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

افزونه WP Fastest Cache

۲ بازديد

همان طور که تا به امروز متوجه شدید، اکثری از پلاگین های کش وردپرس دارنده اسم های نسبتا مشابهی می باشند. WP Fastest Cache از این مسئله استثنا ندارد، البته دارنده خصوصیت هاییست که آن را در کنار دیگر پلاگین ها قابل احترام می نماید. این پلاگین هم دارنده ورژن بدون‌پول و هم ورژن Premium میباشد که از مارکت رادزاد قابل خریداری و دانلود میباشد. 

دوره آموزش سئو



ورژن Premium دارنده ابزارهایست که در ورژن مجانی نیست. ورژن بدون‌پول میتواند بخش اعظمی از کاربرها را راضی نماید. مثلا خصوصیت های کش دسکتاپ، مینیفای HTML و ترکیب پوشه های CSS و JS در ورژن بدون پول وجود دارااست. البته در شرایطی که در پی خصوصیت های توسعه یافته خیس می باشید می بایست رو به ورژن Premium بیاورید.

کش مرورگر و ابزار GZip نیز در ورژن بدون‌پول وجود دارا‌هستند. در شرایط کلی WP Fastest Cache موجب ارتقاء سرعت تارنما و ارتقاء آن شود و قادر است تفاوت متعددی تولید نماید. برگه پیکربندی پلاگین دارنده ارزیابی جعبه های متعددیست. این برگه می توانست با توضیحات بیشتر در کنار هر آیتم خوب هم گردد. همینطور تب هایی برای مدیر دیگر مورد ها مانند مجال انقضای کش، seo تصاویر و CDN وجود دارااست.


پلاگین کش WP Fastest Cache Premium
چرا WP Fastest Cache یکی‌از شایسته ترین پلاگین های کش برای وردپرس میباشد؟

ورژن بدون پول برای اکثر اوقات وبسایت ها موءثر میباشد، ولی طبق مشاهدات ما ورژن Premium کارکرد بهتری داراست و وبسایت سریعتری خواهید داشت.
شعور شیت پیکربندی پلاگین نسبتا راحت میباشد و مشتمل بر بررسی لیست هایی برای فعالسازی امکان های متعدد است.
آپگرید پلاگین معمولی بوده و صرفا کافیست که ورژن Premium را دانلود و آن‌گاه بر روی وردپرس نصب فرمایید.
امکان ترکیب فولدر های CSS و JavaScript وجود دارااست.
امکان تطابق با CDN سوای تنظیمات متعددی وجود داراست.
امکان فشرده سازی تصاویر درکنار کش وجود داشته و این سیرتکامل می‌توانید از فضای سرور به صورت با صرفه تری به کارگیری نمائید.
خصوصیت به اسم کش ورژن گوشی در پلاگین وجود داراست که میتوانید کش تلفن همراه را از دسکتاپ تفکیک فرمایید.
متاسفانه مستندات قانونی و جامعی برای این پلاگین به صورت یک جا نیست، البته در وبلاگ این پلاگین یادگرفتن های غیروابسته و متنوعی برای قسمت های گوناگون مو جود میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.