در صورت مهاجرت از HTTP به HTTPS چه اتفاقی می افتد؟

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

در صورت مهاجرت از HTTP به HTTPS چه اتفاقی می افتد؟

۳ بازديد

در شکل مسافرت از HTTP به HTTPS چه اتفاقی می افتد؟
در هنگام جابجایی وبسایت از HTTP به HTTPS بایستی در بالا پیکربندی وبسایت را تصحیح کرده و ورژن انتخابی خویش در وبمستر را نیز تصحیح فرمایید. منتها توجه داشته باشید که در صدر باید مالکیت هر دو ورژن با www و ورژن سوای www را پذیرش نمایید. 

دوره آموزش سئو



آیا ورژن دارنده www خوب از ورژن فارغ از www میباشد؟
بخش اعظمی از اشخاصی که در صدر استارت به تشکیل داد یک سایت می نمایند، شاید ندانند که دو ورژن دارنده www و سوای www، دو ورژن جداازهم از یکدیگر محسوب میگردند. اکثر زمان ها کارشناسان نیز اعلام کرده اند که هیچ تفاوتی در میان این دو ورژن نیست. در‌حالتی که که ورژن دارنده www از جهاتی می‌توانند برای بهینه سازی عالی باشند، البته این قضیه به‌این مضمون‌ وجود ندارد که حال www را به اولِ یو آر ال اینترنت سایتتان اضافه فرمائید. درپی این گفت و گو تجوه شمارا به موارد ذیل جلب میکنیم.

پیوند ها
با نظارت بک لینک و پیوند های اکثری از تارنما های سوای www متوجه می شویم که دارنده بک لینک و پیوند های متعددی می‌باشند که دارنده www میباشند. به عبارت دیگر اکثری از اشخاص قصد به بک پیوند دادن به بقیه وب سایت ها با ورژن www میباشند و در صورتی‌که که شما در سایتتان این ورژن را به ورژن سوای www ریدایرکت نکرده باشید، کل اعتبار بک پیوند را از دست خواهید بخشید.

سرعت و کوشش
سرعت و سعی سایت ها نقش بزرگی در seo دارا‌هستند. یو آر ال های دارنده www از این نظر دارنده دو مزیت می‌باشند.

دی انس سرور ها: اکثر اوقات موسسات هاستینگ به شما سفارش میدهند که از یو آر ال های فارغ از www به کار گیری فرمایید. یکی‌از دلایل این مورد مدیر ریلکس خیس دی ان اس سرورها برای این موسسه ها میباشد.

کوکی ها: یکی‌از راهکارهای بهینه سازی برای وبسایت ها، ارائه محتوای استاتیک از دامین های فارغ از کوکی میباشد. درصورتی که که نشانی وبسایت شما دارنده www باشد، کوکی ها به دیگر ساب دامین ها ارسال نخواهند شد. البته در شرایطی‌که یو آر ال سایتتان سوای www باشد احتمالا کوکی ها به دیگر ساب دامین ها نیز ارسال می شوند. در واقع با به کار گیری از یو آر ال های سوای www نمی اقتدار ساب دامین های سوای کوکی ساخت.

گوگل از www به کار گیری می نماید
در حالتی که لحاظ کارشناسان بهینه سازی را جویا گردید، آنان سفارش های متفاوتی به شما خواهند داشت. چنانچه شما شخصی رند باشید فقط نگاهی به برندهای تعالی بدور برتان خواهید انداخت و از آن‌ها چیزهایی خواهید آموخت. با نگاهی به وسیع ترین موتورهای جستجوی جهان مانند گوگل، یاهو و بینگ متوجه خواهید شد که تمامی آن‌ها از www در نشانی وب سایت خویش منفعت میبرند. همین میتواند عامل کافی برای تعیین این ورژن از نشانی در سایتتان باشد.

برندسازی
صادقانه پهنا کنیم که عملا ارتباط مستقیمی فی مابین ورژن دارنده www و فارغ از www با بهینه سازی و برندسازی نیست. اکثر اوقات اشخاص با مشاهده www یک تارنما را در ذهن خویش تصور می نمایند. در واقع نکته متبوع ما اینست که برندسازی با به کار گیری از ورژن دارنده www مقداری موءثر خیس است. اما می قدرت ورژن دارنده www را به ورژن سوای آن ریدایرکت کرد، ولی در برندسازی و تبلیغات از ورژن دارنده www فایده نمود.

عده بندی
تعیین www یا این که عدم گزینش آن در موقعیت کلی به ذوق و سلیقه شما رابطه داراست. هیچ مزیت سئویی در گزینش یک کدام از این دو نسبت به دیگری نیست. منتها بعداز تعیین یکی‌از این دو ورژن بایست توجه داشته باشید که دیگر آن را تغییر و تحول ندهید.

این آیتم در هنگام فعال سازی یک تارنما و پژوهش بهینه سازی آن برای مثال ابتدایی ترین مراحلیست که باید محاسبه گردد. قانون ها ایفا درست این عمل بسیار بی آلایش میباشد:

آغاز ورژن متبوع خویش را در سایت تهیه نمایید. آن گاه کل ورژن های مو جود را در گوگل سرچ کنسول تصویب کرده و دامنه متبوع خویش را در آن معین نمایید. چنانچه قصد مسافرت از HTTP به HTTPS را دارید توجه داشته باشید که‌این فرآیند را مجددا طی فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.