متا تگ توضیحات چیست؟

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

متا تگ توضیحات چیست؟

۹ بازديد

بازدید کننده ارائه کند. سئوکار ارائه کننده سرویس ها بهینه سازی درین نوشته‌ی علمی آموزشی به توضیحات جامع توضیحات متا می‌پردازد.
فهرست مطالب
کد مثال توضیحات متا
ارتفاع با صرفه برای توضیحات متا
توضیحات متا چیست؟
نکات کلیدی در تایپ کردن توضیحات متا
یک سری مثال برای تایپ کردن توضیحات متا
خلاصه
کد مثال توضیحات متا
در ذیل یک کد مثال Html برای توضیحات متا اورده شده میباشد:


مثال برای توضیحات متا میباشد. این جهت اکران در کاغذ حاصل موتورهای کاوش به کار گیری می‌شود">

دوره آموزش سئو



ارتفاع باصرفه برای توضیحات متا
بطور میانگین ارتفاع باصرفه جهت تایپ کردن توضیحات متا 155 کاراکتر میباشد. بیشتر ازاین‌مقدار ارتفاع ممکن میباشد به وسیله موتورهای کاوش متن متبوع بریده (Crop ) گردد. همینطور پیشنهاد میشود ارتفاع توضیحات متا کمتر از 100 کاراکتر نباشد.



توضیحات متا چیست؟
تگ های توضیحات متا برای مرتبه بندی موتورهای کاوش آنچنان اهمیتی ندارند اما این تگ ها در کلیک کردن مخاطب در برگه حاصل موتورهای کاوش مداقه ویژه ای داراست و هر چقدر تعداد این کلیک ها بیشتر باشد میتواند ورقه متبوع در موضع بالاتری در ورقه حاصل قرار گیرد و از لحاظ موتورهای کاوش این به آن معنی میباشد که‌این توضیحات متا بقدر کافی اثرگذار بوده میباشد که توانسته بازدیدکننده را بسمت خویش جلب کند تا روی آن کلیک نماید.

نکات کلیدی در تایپ کردن توضیحات متا
تایپ کردن توضیحات بی نقص
وظیفه توضیحات متا در واقع تبلیغ شیت متبوع در برگه نتیجه ها موتورهای کاوش میباشد. این توضیحات منجر میگردد کاوش کننده یک دیدگاهی را از ورقه متبوع در ذهن خویش متصور خواهد شد از این رو نقش بازاریابی کاوش التفات خویش را نمایان می نماید. هر چقدر توضیحات کاملتر باشد و از عبارات کلیدی اصلی مصرف شود سبب ساز میشود این ورقه تعداد کلیک های بیشتری یا این که نرخ کلیک را به خویش تخصیص دهد.( Click Rate). برای ارتقاء نرخ کلیک شیت متبوع، موتورهای کاوش مثل گوگل کلمه ها کلیدی را پر رنگ خیس می نمایند. از این رو پیش از تایپ کردن توضیحات متا بایستی به کشف کردن کلمه ها کلیدی خویش در شیت متبوع بپردازید.



سفارش ارتفاع
توضیحات متا هر سیرتکامل طولی میتوانند داشته باشند البته موتورهای کاوش ارتفاع های بیشتر از 160 کاراکتر را کوتاه (Truncate) می نمایند که‌این خویش به نوعی جریمه گوگل به حساب آورده می شود و همینطور توضیحات کوتاه نیز سبب ساز زخم به کاغذ متبوع می‌گردد. معمولا ارتفاع های فی مابین 150 تا 160 کاراکتر ارتفاع های قابل قبولی برای توضیحات متا میباشند که ارتفاع 155 یک ارتفاع با صرفه به حساب آورده می شود.



مراقب توضیحات متا تکراری باشید
توضیحات متا که برای هر شیت نوشته می گردد بایستی اختصاصی بفرد باشد. یک نحوه جهت اجتناب از تولید توضیحات متا تکراری، به کار گیری از طریق اپ نویسی جهت ساخت و ساز توضیحات متا اختصاصی بفرد میباشد که بصورت اتومات برای صفحه ها تولید گردد.

واحد سنجش سکو بندی گوگل وجود ندارد
گوگل بارها اعلام نموده است که توضیحات متا و متا لغت ها کلیدی هیچکدام معیاری برای سکو بندی سایت ها محسوب نمی‌شوند. گوگل از توضیحات متا برای اکران صفحه های در حاصل کاوش وقتی که کلمه ها کلیدی کاوش می گردند، به کار گیری می کند. اما این توضیحات متا بصورت غیر بی واسطه میتواند اثر گذار باشد و این بدان معناست که در صورتی توضیحات مطلوب گزینش گردیده باشد می‌تواند در تعداد کلیک یوزرها اثر گذار باشد و هر قدر نسبت ظواهر شدن کاغذ متبوع در حاصل کاوش به تعداد کلیک های صورت گرفته روی آن بیشتر باشد، ورقه متبوع از منزلت های بالاتری در کاغذ حاصل منتفع خواهد بود.

حذف کاراکترهای نقل عهد و پیمان (double quotes)
هر فرصت که از کاراکتر های نقل قسم یا این که دابل کوتیشن در توضیحات متا استعمال شود، گوگل آنان را بصورت خود کار حذف می کند. برای خودداری از حذف توضیحات متا سفارش می شود همگی کاراکترهای محاسباتی مثل عده، تفریق و ... را از توضیحات متا بیرون کنید. هم اینگونه در صورتیکه وقتی احتیاج بود نقل قولی در توضیحات متا آورده خواهد شد از کاراکتر تکی نقل عهد و پیمان (single quotes ) استعمال شود.

برخی مورد ها عالی میباشد توضیحات متا حذف گردد.
در شرایطی که چه بطور معمول و منطقی سفارش میشود یک متن توضیحات متا خیر داشته باشد که بتواند شایسته ترین تعریف را برای ورقه متبوع در حاصل کاوش داشته باشد، اما بعضا مواقع این گزینه صحت نمی نماید.

بطور متعارف در‌صورتی‌که هر ورقه ای 2 الی 3 واژه و کلمه کلیدی را غرض گذاری کرده‌با‌شد بایستی توضیحات متا نوشته گردد. در حالتی‌که کاغذ ای بیشتر از 3 واژه کلیدی داشته باشد خوب میباشد توضیحات متا وارد نشود و تعیین آن بر عهده موتورهای کاوش باشد. مثلا ممکن میباشد شما صدها نوشته‌علمی یا این که مقاله یا این که توضیحات تولید ها متعددی داشته باشید که عبارات کلیدی فراوانی در آن‌ها وجود داشته باشد که درین مفاد عالی میباشد گزینش توضیحات متا بر عهده موتور کاوش باشد، به دلیل آنکه وبمستر تارنما مطلقا نمی تواند عبارت قابل قبولی را جهت پوشش دادن و تعریف مقاله متبوع بنویسد که بتواند بخوبی در ورقه حاصل ظواهر گردد.

همینطور باید بدین نکته اعتنا نمائید که شبکه های مردمی معمولا بر طبق توضیحات متا صفحه ها، فیدهای خویش را صحیح می نمایند و درصورتی که که یک ورقه توضیحات متا نداشته باشد ممکن میباشد مقاله متبوع با توضیحات دلخواه اکران داده نشود و از همت ما یحتاج منتفع نگردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.