نکاتی برای حفظ جایگاه در صفحه اول گوگل

جدیدترین مقالات سئو برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

نکاتی برای حفظ جایگاه در صفحه اول گوگل

۲ بازديد

چه‌طور در برگه نخستین گوگل باقی بمانیم؟ این سؤال دغدغه اکثری از افرادی هست که بعداز عملکرد بسیار، بکار بستن تکنیک های بهینه سازی و رعایت معیارهای آن پیروز شده اند برگه یا صفحاتی از وبسایت خود را به صفحه نخستین نتایج جستجو گوگل برسانند و نمی دانند چه اقداماتی را بایستی جهت مراقبت منزلت خود در برگه اولیه اعمال دهند.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو



رسیدن به کاغذ اولیه نتایج جستجو گوگل اتفاقی مالامال بهره است و می‌تواند ورودی بسیار زیادی را به سمت سایت شما روانه کند، اما این منفعت و مزایا تا هنگامی وجود خواهند داشت که بتوان مرتبه تارنما را در حاصل برگه نخستین گوگل حفظ کرد.

بهترین شدن یک آیتم می‌باشد، بهترین ماندن گزینه ای دیگر، ولی نه بدان شکل که برای بهترین ماندن بایستی کارهای خیلی متفاوتی جاری ساختن دهیم، کافی میباشد عملکرد گذشته را تداوم ببخشیم و در کنار آن به برخی جزئیات هم توجه کنیم.

او‌لین و مهم‌ترین نکته برای باقی ماندن در کاغذ اولیه گوگل، این میباشد که طبق اسلوب پیشین که طی کردید، فرآیندهای seo وبسایت خود را ادامه دهید، زیرا اگر شما توانسته اید به شیت اول حاصل برسید، این مفهوم را دارااست که تا کنون اقدامات مناسبی را جاری ساختن داده اید، پس آن‌ها را ادامه دهید و برای مطمئن شدن از مراقبت جایگاهتان، نکاتی که در پی گفته خواهد شد را رعایت نمایید.

نکاتی که کمک می کنند رده شما در ورقه اولیه نتایج جستجو گوگل حفظ خواهد شد
یادگرفتن سئو,بروزرسانی محتوا,تکنیک مراقبت مقام گوگل

بروزرسانی محتواهای سابق
هنگامی که لغات کلیدی به کاغذ نخستین نتایج جستجو می رسند، آنان‌را رها نکنید بلکه برگردید و محتوای آن صفحات را بازخوانی فرمائید، همیشه می‌توانید توسط لینک و پیوند های جدید، تصاویر تازه، نکات جدید و… بروزرسانی محتوا را جاری ساختن دهید ، کارهای مثبت زیادی را می توانید با محتواهای کهن خود در جهت بهبود آنها اجرا دهید، مقداری ارتقا و بروزرسانی در محتوا، میتواند تأثیر بسیار نه در سکو و رنک کاغذ بگذارد، بخصوص در حالتی‌که بروزرسانی ها و اصلاحات بر پایه ی با نیاز و نظر ها کاربران باشند.

نرخ رجوع (Bounce Rate) را تا حد ممکن کاهش دهید
حضور وبسایت شما در شیت نخستین نتیجه ها گوگل، بدین مضمون‌ است که گوگل شما را به عنوان یک سود خوب و مناسب برای کاربران خود در حیث گرفته هست، موقتا این که شما در صفحه اولیه باقی بمانید یا خیر، وابستگی زیادی به خلق و خوی کاربران با وبسایت شما دارد. این که کاربران بعداز ورود به تارنما شما، در زمان مجال خیلی کوتاه چند ثانیه ای، وبسایت شما را رخنه‌ کنند، اصطلاحاً افزایش نرخ پرش یا همان Bounce Rate نامیده میشود و نماد یک خلق و خوی منفی و ناشی از نارضایتی از سمت استفاده کننده است که قادر است کاهش مرتبه برای برگه موردنظر به دنبال داشته باشد. با طراحی خوب UI و UX همچنین ایجاد کرد محتوای باکیفیت و مناسب، تا حد ممکن نرخ پرش وبسایت خود را کاهش دهید.

بها قائل شدن برای کاربران
بسیار اساسی می‌باشد که بازدیدکنندگان تارنما خود را با مسئولیت نگهدارید و مورد پشت گرمی آن ها باشید، مطمئن شوید که محتوای وبسایت شما مرتبط، مضمون‌ اساس و بروز می‌باشد. تعامل، اتکا و همچنین تجربیات کاربری، از میزان های مهم کلیه موتورهای جستجو به ویژه گوگل هستند.

به کارگیری از AMP
تکنیک های سئو,محافظت رده در گوگل,محافظت مقام گوگل

گوگل پروژه Accelerated Mobile Pages را راه اندازی کرد و از آن به عنوان یکی‌از معیارهای مهم برای بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده می کند، صفحه های بهینه شده با AMP در تلفن همراه سریعتر لود می شوند و گوگل سرعت را در تقدم قرار می دهد و از این رو صفحات AMP را بخصوص در حاصل جستجو موبایلی در تقدم و با منزلت بالاتر قرار میدهد.

همکاری با سایت ها و بلاگ های مرتبط
اقداماتی در جهت دریافت ترافیک و پیوند از سایت های مرتبط با مورد وبسایت خود انجام دهید، با بلاگ نویسان و فعالان در شبکه های عمومی که شغل آنها مرتبط با گزینه سایت شما میباشد همکاری فرمایید، این فرمان به شما امداد می کند تا نزد موتورهای جستجو مرتبط تر و ارزشمندتر شناخته شوید.

به کارگیری از داده های ساختاریافته (Structured Data)
استفاده از کدهای مربوط به داده های ساختاریافته (Structured Data)، مثل FAQ و Star Rating، هم میتواند در ارتقا نرخ کلیک تأثیر مثبت داشته و هم با قرار دادن اطلاعات بیشتر در نصیب مربوط به این موردها،‌ موتورهای جستجو متوجه میشوند که شما منبع کامل تری در خصوص جستجو شده می باشید و درنتیجه سکو شما‌را ارتقاء می دهند.

مطمئن شوید عبارات کلیدی را به صحت انتخاب کرده اید
نگهداری مرتبه یک گوگل,جایگاه یک گوگل,ساخت لینک داخلی

گوگل صفحه های وب را بر طبق عبارات کلیدی در محتوا درجه بندی نمی کند، بلکه کلمات کلیدی و مورد محتوای کلی شیت را موردبررسی قرار می‌دهد، به همین برهان مهم هست که به ساخت‌و‌ساز محتوا با موضوعاتی مشابه محتوایی که بر روی آن فعالیت میکنید ادامه دهید، برای مثال، در صورتی‌که شما یک وبسایت درخصوص خودرو می‌باشید و برای لغات کلیدی مرتبط با خدمات تایر خودرو سکو دارید، می بایست به ایجاد کرد محتوا در ارتباط خدمات تایر نیز ادامه دهید.

افزایش نرخ کلیک
برای این که به گوگل اثبات فرمایید شما انتخاب صدق به عنوان یکی‌از نتایج در کاغذ اولیه بوده اید، باید نماد دهید که کاربران در نتیجه ها جستجو روی لینک و پیوند شما کلیک می کنند، این شغل را می توانید بوسیله صحیح نوشتن عنوان و Description همچنین با به کارگیری از کدهای اسکیما اعمال دهید.

سرمایه گذاری درباره ی بهینه سازی را ادامه دهید
خیلی از صاحبان وبسایت ها بعداز رسیدن به سود نسبتاً مناسبی، گمان می کنند که فصل کاشتن آحاد شده و اکنون فقط وقت برداشت هست، چنانچه که اصلا این گونه نیست، هنگامی شما به صفحه اولیه گوگل می رسید، نباید تلاش و سرمایه گذاری خود را در پیاده سازی تکنیک های سئو به اتمام برسانید، حتی ممکن میباشد نیاز باشد کارایی و هزینه را ارتقاء دهید، چون برای رسیدن به شیت نخستین از رقبای شیت دوم که چندان قدر نبوده اند پیشی گرفته اید، البته در برگه اولیه رقبای قدرتری حضور دارا هستند که برای رد شدن از آنان و رسیدن به رده نخستین، علاوه تداوم بخشیدن به همت و سرمایه گذاری، نیاز میباشد ارتقا در آنها تشکیل داد فرمائید.

پیوند های داخلی را بازرسی فرمایید
برگه اول گوگل,حصول جایگاه یک گوگل,نتایج در ورقه نخستین

لغت ها کلیدی صفحه ها فرود را در وبسایت خود جستجو نمایید و رسیدگی نمایید که آیا صفحات به‌صحت در کلمه کلیدی مختص خودشان لینک و پیوند گرفته اند یا خیر، درصورتی که این دستور به صدق صورت گرفته باشد یعنی لینک های داخلی با انکرتکست های مناسب وجود داشته باشند، خلال امتیازی که گوگل برای آن در حیث می‌گیرد، موجب می گردد کاربران از صفحه های بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند، همچنین Time on Site ارتقا یابد، در منفعت بار دیگر به گوگل اثبات می کنید که شما آیتم مناسبی برای کاغذ نخستین بوده اید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.